Μετά από τρία χρόνια αγώνα για να κρατηθεί στη ζωή, ο Θοδωρής Τσεμπερούλης έχασε τη μάχη. Το έμπειρο και καταξιωμένο στέλεχος της αγοράς λιανεμπορίου και FMCG είχε μείνει για 20 λεπτά φυσικά νεκρός μετά από καρδιακό επεισόδιο τον Ιούνιο του 2015, ενώ στη συνέχεια νοσηλεύτηκε για 8 μήνες σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Το Φεβρουράριο του 2016 είχε εισαχθεί στο Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης «Φιλοκτήτης», όπου γινόταν προσπάθεια αποκατάστασης της κινητικότητας και της κινητικής λειτουργίας στα άκρα του καθώς και βελτίωσης της αναπνευστικής και αιμοδυναμικής κατάστασης του.

Για την κάλυψη των εξόδων θεραπείας είχε πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο του 2016 η εσπερίδα «Humarketing. To Marketing όπως θα έπρεπε. Ανθρώπινο» από την Direction Βusiness Network σε συνεργασία με τον ΕΣΒΕΠ και το ΕCR Hellas και τη στήριξη, για πρώτη φορά, 14 εκ των σημαντικότερων θεσμικών φορέων της αγοράς.

Ο Θοδωρής Τσεμπερούλης ξεκίνησε την καριέρα του από την Tasty Foods και συνεργάστηκε με πολυεθνικές όπως η Bic Violex και Henkel Ελλάδας, Ιταλίας και Γερμανίας. Το 2012 ανέλαβε καθήκοντα Διευθυντή Μάρκετινγκ της Mαρινόπουλος Α.Ε., ενώ από το 2014 ανέλαβε πλήρως όλη την ανάπτυξη πωλήσεων της εταιρείας μέχρι την στιγμή του τραγικού συμβάντος.

Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί την Δευτέρα 23 Ιουλίου στις 12 το μεσημέρι στον Ιερό Ναό Προφήτη Ηλία στην Αγία Παρασκευή. 

Παράκληση της οικογένειας του Θ. Τσεμπερούλη είναι αντί στεφάνων τα χρήματα να κατατεθούν στην Κιβωτό του Κόσμου (Εθελοντικός Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός Ειδικής Μέριμνας και Προστασίας Μητέρας και παιδιού).

Σχολιάστε ...