Lifestyle Μαγειρική Υγεία

Αυτοί είναι οι 5 πιο υγιεινοί ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι ιδιαίτερα γευστικοί και θρεπτικοί, αφού παρέχουν στον οργανισμό μας καλά λιπαρά, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και βιταμίνες.

Μπορούν να καταναλωθούν μόνοι τους ως σνακ για πρωινό ή δεκατιανό, αλλά και σαν γαρνιτούρα στο γιαούρτι σας, στα δημητριακά σας, στις σαλάτες σας και όπου αλλού εσείς θέλετε.

Από την τεράστια ποικιλία ξηρών καρπών που έχετε στη διάθεσή σας, πέντε είναι αυτοί που ξεχωρίζουν για τα οφέλη τους στην υγεία:

  • Τα αμύγδαλα: παρέχουν ασβέστιο και βιταμίνη Ε η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και δρα ενάντια στις φλεγμονές.
  • Τα φιστικια Αιγίνης:έχουν τις λιγότερες θερμίδες σε σχέση με τους υπόλοιπους ξηρούς καρπούς και παρέχουν τη λουτεΐνη, ένα πολύτιμο αντιοξειδωτικό.
  • Τα κάσιους: παρέχουν σημαντική ποσότητα σιδήρου, φυλλικού οξέος και βιταμίνης Κ που είναι ιδιαίτερα ευεργετική για τα οστά.
  • Καρύδια: έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και είναι πλούσια σε ένα Ω3 λιπαρό οξύ( α-λινολενικό οξύ) που είναι πολύτιμο για τον εγκέφαλο.
  • Αράπικα Φιστίκια: παρέχουν φυλλικό οξύ που είναι ωφέλιμο για τον εγκέφαλο

Μην ξεχνάτε: 

  • Προτιμήστε τους ξηρούς καρπούς ωμούς ή ψημένους, χωρίς κανένα πρόσθετο.
  • οι ξηροί καρποί είναι ενεργειακά πυκνές τροφές, δηλαδή παρέχουν αρκετές θερμίδες σε μικρή ποσότητα, οπότε η καθημερινή σας μερίδα δεν πρέπει να είναι πολύ μεγάλη.
Σχολιάστε ...

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Παρασκήνιο» σε μορφή PDF

NEWSLETTER




Focus-On
reportaznet


Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

Karfitsa
Karfitsa