Πολιτική

Μητσοτάκης για μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε θα παραδοθεί η βασική γραμμή

O Kυριάκος Μητσοτάκης  μετά τη συνεδρίαση με το Δ.Σ. της ΔΕΘ- Helexpo πραγματοποίησε βόλτα σε περίπτερα της Έκθεσης

Ο κ. Μητσοτάκης σταμάτησε αρχικά στο stand της ηλεκτροκίνησης όπου είχε τα νέα ηλεκτρικά οχήματα και ποδήλατα. Στη συνέχεια επισκέφθηκε το περίπτερο του υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, όπου τον περίμενε εκεί ο υπουργός, Κωνσταντίνος Καραμανλής.

Ο κ. Μητσοτάκης ανέβηκε σε ένα από τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία. Έπειτα, στην είσοδο του ίδιου περιπτέρου, στάθηκε μπροστά από τον ψηφιακό χάρτη με τα έργα υποδομών στην Ελλάδα. Αμέσως μετά συνάντησε τον πρόεδρος τη Αττικό Μετρό Α.Ε. Νίκο Ταχιάο.

Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι το μέτρο Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στα τέλη του 2023 και θα ανακουφίσει τους Θεσσαλονικείς.

Αμέσως μετά βρέθηκε στο stand της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον ίδιο να αναφέρει πως “τον ΟΣΕ τον αγαπάμε και τον προσέχουμε”.

Ο πρωθυπουργός δεν παρέλειψε να κάνει μία στάση στο περίπτερο του υπουργείου Παιδείας και στο Ινστιτούτο εκπαιδευτική πολιτικής, όπου τον υποδέχτηκαν η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως και η υφυπουργός Ζέττα Μακρή.

«Παρά τις λυσσαλέες αντιδράσεις δεν αλλάζουμε τις δεσμεύσεις που αναλάβαμε, να παραδώσουμε το Μετρό Θεσσαλονίκης μέσα στο 2023», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής από τη Θεσσαλονίκη και την 85η ΔΕΘ.

Ο Υπουργός, ζήτησε για ακόμη μία φορά, «να αφήσουμε πίσω μας το διχασμό» ενώ επαίνεσε την διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. για την επανατοποθέτηση αρχαιοτήτων στο σταθμό «Αγία Σοφία», εργασίες που άρχισαν πριν μερικές μέρες.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επανέλαβε ότι στη φιλοσοφία και πρακτική της ηγεσίας του ΥΠΟΜΕ, είναι, τα έργα με εξασφαλισμένους πόρους και σαφές χρονοδιάγραμμα κι όχι τα λόγια.

Έτσι ωρίμασαν μεγάλα έργα προυπολογισμού 13 δισ., έτσι επιτεύχθηκε η ανάταξη του ΟΑΣΘ και των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με ένα μοντέλο που ακολουθήθηκε και στις συγκοινωνίες της Αθήνας, δηλαδή με την προμήθεια λεωφορείων με leasing.

Τέλος ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο πακέτο των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων που σύντομα θα δημοπρατηθούν, ύψους 3,3 δισ. Σε αυτά , στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, περιλαμβάνεται η σύνδεση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ με το δίκτυο του ΟΣΕ, η νέα χάραξη Θεσσαλονίκη – Τοξότες Ξάνθης και ο Δυτικός Προαστιακός Θεσσαλονίκης.

Μαζί με τον Υπουργό, ήταν οι Υφυπουργοί Γιώργος Καραγιάννης και Μιχάλης Παπαδόπουλος όπως και ΓΓ Υποδομώ , Γιάννης Ξιφαράς.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER