Slider Παρασκηνιακά

Αποκαλύπτει τα ψέματα του ΣΥΡΙΖΑ για το κόστος του σποτ ο ΣΕΤΕ!

Για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψεύδη κάνει λόγο ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, αναφορικά με τα παραπλανητικά, όπως σημειώνει, δημοσιεύματα και τις ανυπόστατες δηλώσεις, ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ ανέλαβαν την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, έναντι 32 εκατ. ευρώ.

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ, και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ», τονίζει ο Σύνδεσμος και προσθέτει: «Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να “τρέξει” στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού».

Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από αυτήν τη δράση επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΕΤΕ.

Όπως επισημαίνεται, η Marketing Greece δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια.

«Για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς πάνω από 8,5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό Δημόσιο, το 2015, εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες», υπογραμμίζει ο ΣΕΤΕ.

Σχολιάστε ...

NEWSLETTER



Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

Karfitsa