Η 18χρονη Μπεθ Ντάγκλας, το νεότερο παιδί του Ντέιβιντ Ντάγκλας, του 12ου μαρκήσιου του Κουίνσμπερι, πέθανε μετά από υπερβολική δόση ναρκωτικών αφού έκανε συνδυασμένη χρήση κοκαΐνης και ηρωίνης τον περασμένο Μάρτιο.

Ο τελευταίος σύντροφος της άτυχης κοπέλας, Τζέναν Καραγκόλι, έδωσε νέα στοιχεία για την ζωή της, λέγοντας ότι εργαζόταν ως πόρνη και έβγαζε χρήματα συμμετέχοντας σε ροζ βίντεο στο διαδίκτυο. Ένας ακόμα τρόπος για να βγάζει λεφτά η «άτακτη» μαρκησία ήταν να πουλάει τα χρησιμοποιημένα εσώρουχά της στο διαδίκτυο προς 30 λίρες το ένα.

Η 18χρονη κόρη του μαρκήσιου του Κουίνσμπερι συμμετείχε σε ροζ βίντεο στο διαδίκτυο

Ο 21χρονος νέος συνέχισε να περιγράφει πως την ημέρα πριν από τον θάνατό της στις 7 Μαρτίου, το ζευγάρι είχε μαλώσει για την σεξουαλική της συμπεριφορά. Του είχε πει να περιμένει σε μία παμπ, ενώ αυτή εξαφανίστηκε για ώρες.

Η 18χρονη εργαζόταν ως ιερόδουλη προκειμένου να βγαει χρήματα για να αγοράζει ναρκωτικά

«Μου είπε να καθίσω και να απολαύσω την μπίρα μου, ενώ έφυγε και πήγε να συναντήσει έναν φίλο. Μετά από λίγο, μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι μας είχε κλείσει ένα δωμάτιο ξενοδοχείου για να περάσουμε το βράδυ», είπε. Βέβαια εκείνος μετά την ρώτησε πως κατάφερε να κλείσει δωμάτιο αξίας 250 λιρών αφού δεν είχαν καθόλου λεφτά και εισέπραξε την πληρωμένη απάντηση της Μπεθ «έκανα ότι έπρεπε να κάνω».

Ο Καραγκολί δίνει εξήγηση για την κατρακύλα που είχε πάρει η ζωή της 18χρονης, λέγοντας ότι την είχε επηρεάσει σε πολύ μεγάλο βαθμό η αυτοκτονία του ετεροθαλούς αδερφού της, τον οποίο και λάτρευε, διότι ήταν ο μόνος που την είχε δεχτεί πραγματικά γι’ αυτό που ήταν.

Όσο για την τραγική νύχτα του θανάτου της κοπέλας ο Καραγκολί περιγράφει πώς η λαίδη Μπεθ του ζήτησε να πάει να αγοράσει κρασί. Όταν επέστρεψε στις 11.30 το βράδυ, είχε αποκοιμηθεί στον καναπέ, γι’ αυτό και πήγε και ξάπλωσε δίπλα της. Αλλά στις 1.30 τα ξημερώματα ξύπνησε και την βρήκε νεκρή. Στην συνέχεια μετά το πέρας της ιατροδικαστικής εξέτασης αποκαλύφθηκε ότι η αδικοχαμένη Μπέθ Ντάγκλας είχε κάνει υπερβολική χρήση ναρκωτικών, συνδυάζοντας κοκαΐνη και ηρωίνη ταυτόχρονα, πράγμα το οποίο της προκάλεσε καρδιακή αναπνευστική ανεπάρκεια και δηλητηρίαση.

Σχολιάστε ...