Με την έντονη καθημερινότητα και το στρες, δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που δυσκολεύονται να κοιμηθούν τα βράδια.

Η αϋπνία προκαλεί κόπωση, έλλειψη συγκέντρωσης, κατάθλιψη, απώλεια μνήμης, αύξηση του σωματικού βάρους κ.α.

  1. Ένας καλός τρόπος να κοιμάστε πιο άνετα στο κρεβάτι σας είναι στην πραγματικότητα να σηκώνεστε από αυτό και να απασχολείτε τον εαυτό με οτιδήποτε άλλο. Οι επιστήμονες τονίζουν πως αν λόγο της αϋπνίας σας αγχώνεστε στο κρεβάτι πως θα αποδώσετε την επόμενη μέρα, τότε συγχέετε το κρεβάτι σας με μια κατάσταση άσχημων συναισθημάτων που μπορεί να σας προκαλέσει περισσότερο άγχος, άρα περισσότερη αϋπνία. Εναλλακτικά μπορείτε να απασχολήσετε με κάποια άλλη δραστηριότητα τον εαυτό σας και να επιστρέψετε πιο κουρασμένοι στο κρεβάτι σας.

 

  1. Απενεργοποιήστε το κινητό σας. Το μπλε φως μπορεί να παραπλανήσει τον εγκέφαλό σας ότι είναι μέρα και να εμποδίσει τον ύπνο σας.

 

Για να μάθετε τους άλλους 4 τρόπους δείτε το παρακάτω βίντεο:

Σχολιάστε ...