Κοινωνία

Αρχίζουν άμεσα οδικοί άξονες στην Ελλάδα – Επέκταση μετρό

εργα

Του Γιάννη Ντάσκα

Στην τελική ευθεία μπαίνουν η επανέναρξη εργασιών για τα μεγάλα έργα στην Ελλάδα και είναι θέμα ωρών είναι να αρχίσουν οι διαδικασίες απο τη Βουλή με ψήφιση νέων τροποποιουμένων συμβάσεων.

Αυτά δήλωσε πριν λίγο ο υπουργός Μεταφορών Επικοινωνιών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ο οποίος με μια σειρά εξαγγελιών ουσιαστικά επιβεβαίωσε το χθεσινό ρεπορτάζ μας για θεαματικές αλλαγές στο Λεκανοπέδιο και στην Ελλάδα σε λίαν σύντομο χρονικό διάστημα.

Όπως είπε ο κ. Χρυσοχοΐδης τις επόμενες ώρες και πάντως μέσα στην εβδομάδα που αρχίζει θα πάει στη Βουλή τις νέες τροποποιούμενες συμβάσεις οι οποίες χρηματοδοτούνται με άνω του 50% απο την ευρώ απο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενώ απο τη στιγμή που σταμάτησαν το 2010 έγιναν συζητήσεις με τις 50 περίπου τράπεζες που είχαν εμπλακεί.

Στα έργα θα πιάσουν αμέσως δουλειά περίπου 20.000 εργαζόμενοι σε διάφορες κατηγορίες και χιλιάδες θα είναι επίσης εκείνοι που θα αρχίζουν να εργάζονται σε άλλες θέσεις εργασίας που σχετίζονται με την αλυσίδα.

Άμεσα θα αρχίσουν τα έργα στην Κορίνθου Πατρών, όπου ήδη κάποιες εργασίες γίνονται ήδη.

Αναφέρθηκε στους άξονες Αντιρρίου-Ιωαννίνων (Ιωνία Οδός) που είχαν σταματήσει και θα αρχίσουν σύντομα ξανά εργασίες, στη δημοπράτηση του άξονα Πατρών – Πύργου, του Ε65 Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Ιωάννινα, του άξονα Κορίνθου-Καλαμάτας-Σπάρτης, ενώ είπε ότι σύντομα (μέχρι το καλοκαίρι) θα δοθούν στην κυκλοφορία δυο πολύ ωραίες και λειτουργικές σήραγγες στα Τέμπη. Θα ξεκινήσει και πάλι το έργο Μαλλιακός-Κλειδί.

Αναφερόμενος στο Μετρό εξήγγειλε επίσης σημαντικές επεκτάσεις.

Θα δημοπρατηθούν 7 χιλιόμετρα απο τον Ευαγγελισμό προς τα λαϊκά προάστια (Λαμπρινή, Κυψέλη, Γαλάτσι) με προοπτική κίνησης 160.000 ατόμων την ημέρα, μια γραμμή απο  Περιστέρι προς το Ίλιον (γράψαμε και χθες στα πλαίσια του ρεπορτάζ για το νέο Ρυθμιστικό της Αθήνας) και είπε ότι το Μετρό θα πραγματοποιήσει το όνειρο χιλιάδων κατοίκων του Λεκανοπεδίου να βγαίνει μέχρι την παραλιακή της Γλυφάδας με επέκταση απο το Ελληνικό, ώστε σε πολύ σύντομο χρόνο να βρίσκονται στην παραλιακή όσοι θέλουν να κάνουν τη σχετική εκδρομή απο τις άλλες άκρες του Λεκανοπεδίου.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης επιβεβαίωσε την εγκληματική ως τώρα διαχείριση λέγοντας ότι το Μετρό και σήμερα δεν παίρνει ευρώ απο το κράτος αλλά τροφοδοτεί και άλλες συγκοινωνίες απο τις εισπράξεις του.
Ποια είναι η επιβεβαίωση;

Μέχρι τώρα έχουμε κάνει (κινούμενοι καθημερινά με το ΜΕΤΡΟ) πολλά ρεπορτάζ για την τρομερή εισιτηριοδιαφυγή. Άνθρωποι που δεν έχουν ουσιαστικά ανάγκη δεν πληρώνουν εισιτήρια αφού ΔΕΝ υπάρχει κανένας έλεγχος. Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ μας αυτό γινόταν στα πλαίσια του κρυφού σχεδίου να δοθεί το ΜΕΤΡΟ σε ιδιώτες και να γίνουν ζάμπλουτοι σε βάρος του κράτους.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2014 θα έχουν μπει στο ΜΕΤΡΟ και στα λεωφορεία ηλεκτρονικές μπάρες τις οποίες κανείς δεν θα μπορεί να περάσει αν δεν έχει εισιτήριο για να τις ανοίξει.

Αυτό σημαίνει ότι τα έσοδα θα διπλασιαστούν, άρα και η κερδοφορία της επιχείρησης και επομένως θα μπορεί το ΜΕΤΡΟ , όντας κρατικό, να δίνει ΔΩΡΕΑΝ κάρτες επιβίβασης σε άπορους, πολύτεκνους, φοιτητές ειδικών οικονομικών κατηγοριών κλπ.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι στα λεωφορεία θα υπάρχει σύντομα ηλεκτρονική πληροφόρηση με ακρίβεια λεπτού για το πότε θα περνούν απο τις στάσεις αλλά και ελεύθερη σύνδεση με Ιντερνέτ , ώστε οι επιβάτες να έχουν ελεύθερη πρόσβαση.

Οι εξαγγελίες για επανέναρξη των έργων έχουν ξαναγίνει στο παρελθόν και μπορεί να κρατάει κανείς επιφύλαξη αν και αυτές οι πληροφορίες που έδωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης επιβεβαιώνονται και με ρεπορτάζ απο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ,η οποία φαίνεται να συνειδητοποίησε οτι χωρίς έργα ανάπτυξης στην Ελλάδα δεν πρόκειται να βγει απο τον φαύλο κύκλο της ύφεσης.

Το νέο Ρυθμιστικό, όπως γράψαμε χθες θα έχει ως επίκεντρο την ενοποίηση όλων των ιστορικών χώρων της Αθήνας με «ομφαλό» την Ακρόπολη και ακτίνες που θα φτάνουν στον Πειραιά και τη Σαλαμίνα η οποία θα ενωθεί με την Αττική με υπόγεια σήραγγα αυτοκινήτων αλλά και ελαφρύ τραμ-μετρό υπέργειο απο το Πέραμα.
Μακάρι να γίνουν όλα αυτά γιατί αλλιώς….

Σχολιάστε ...

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER

 

 



 

 

 

Karfitsa