Επιχειρήσεις Οικονομία

Fresh Line: Φλερτάροντας με τους… Κινέζους

fresh_line

Φλερτ με την αγορά της Κίνας ξεκίνησε η ελληνική εταιρεία φυσικών καλλυντικών Fresh Line. Ήδη λίγο πριν την λήξη του 2012 εγκαινίασε στην ασιατική αγορά το πρώτο της κατάστημα στο εμπορικό κέντρο World Trade Center και έπονται άλλα πέντε μέσα στο πρώτο εξάμηνο της νέας χρονιάς. Σημαντική ώθηση στη λήψη της συγκεκριμένης απόφασης έδωσαν τα στοιχεία του Συμβουλίου Τουρισμού του Hong Kong, σύμφωνα με το οποίο τα καλλυντικά αποτελούν κορυφαία αγορά προτίμησης του 80% των τουριστών της Ηπειρωτικής Κίνας. Επόμενος στόχος της οικογένειας Βαγιωνή είναι η αγορά της Αμερικής, όπου ήδη γίνονται συζητήσεις προκειμένου η διείσδυση σε αυτή που προβλέπεται το 2014 να είναι επιτυχημένη.

Διβάστε ολόκληρο το άρθρο στο toxrima.gr

Σχολιάστε ...

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Παρασκήνιο» σε μορφή PDF

NEWSLETTER

Focus-On


Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

Karfitsa