Αυτοκίνητο

GTE Sport: Πρωτότυπο σπορ υβριδικό Golf

Συνεπής στο ραντεβού της με τους φίλους των GTi η VW επέστρεψε εφέτος για 34η φορά στη νότια όχθη της λίμνης Worthersee, στην Αυστρία, παρουσιάζοντας σε περίπου 200.000 επισκέπτες το πρωτότυπο GTE Sport. Ένα plug-in υβριδικό Golf με φουτουριστική σχεδίαση αλλά υπαρκτή τεχνολογία. Πίσω από την απόκοσμη εμφάνισή του, που συνδυάζει στοιχεία από το XL1 και τη Lamborghini στο μπροστινό τμήμα, το πλαίσιο του τετρακίνητου Golf GTE Sport είναι κατασκευασμένο κυρίως από ανθρακονήματα, με τις πόρτες να ανοίγουν προς τα επάνω και το πίσω μέρος να υποψιάζει το κοινό για την αισθητική της επόμενης γενιάς του Scirocco,  που αναμένεται μετά την όγδοη γενιά του Golf, το 2017.

Τρία μοτέρ – ένας βενζινοκινητήρας TSI 1,6 λίτρων, ισχύος 300 ίππων από το αγωνιστικό Polo WRC και δύο ηλεκτροκινητήρες – αποδίδουν συνδυαστικά 400 ίππους και 670 Nm ροπής. Δεν προκαλεί λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι η επιτάχυνση από στάση απαιτεί 4,3”, ενώ η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα, ξεθωριάζοντας έτσι την «κόκκινη γραμμή» που χωρίζει τα μοντέλα παραγωγής από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Σε αυτά παραπέμπει και το εσωτερικό του GTE Sport, με την κεντρική κονσόλα να διαιρεί τον ζωτικό χώρο οδηγού-συνοδηγού και τα ειδικά καθίσματα να διαθέτουν ζώνες πέντε σημείων.

Ωστόσο φαίνεται απίθανο να δούμε ένα Golf με παρόμοια αισθητική στους δρόμους. Αντίθετα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι η επιθυμία της VW να δημιουργήσει έναν τρίτο ισχυρό πυλώνα εκδόσεων, με τα διακριτικά GTE, δίπλα στις συμβατικές GTI και GTD, θα επιβάλει τη χρήση του υβριδικού συνόλου των 1,6 λίτρων που εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 50 χιλιομέτρων και μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Παράλληλα με το Golf GTE Sport στην Αυστρία παρουσιάστηκε και το ισχυρότερο ως σήμερα Golf GTI Clubsport με 265 ίππους.

Σχολιάστε ...

NEWSLETTER



Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

Karfitsa