Κοινωνία

ΟΑΣΑ: Τέσσερις στους δέκα αξιολογούν ως πολύ καλή τη λειτουργία των ΜΜΜ – Το 20% θεωρεί ότι χρειάζονται βελτιώσεις

λεωφορεια

Αποκαλυπτική είναι η έρευνα για το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι επιβάτες με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ειδικότερα το 40% αξιολογεί ως πολύ καλή ή άριστη τη λειτουργία των δημόσιων συγκοινωνιών και το 35,4% θεωρεί ότι είναι ικανοποιητική, σε δείγμα 1.071 επιβατών που συμμετείχαν στην έρευνα από το Φεβρουάριο του 2012 έως το τέλος του 2013.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας για λογαριασμό του ΟΑΣΑ,  το 18,2% δηλώνει ότι χρειάζονται βελτιώσεις και μόνο ένα 5% κρίνει τη λειτουργία τους αποτυχημένη. Χαρακτηριστικό ότι οι συμμετέχοντες απάντησαν ότι προτιμούν το μετρό ή το τραμ και όχι τα λεωφορεία ή τα τρόλεϊ.

Τρεία είναι τα βασικά κριτήρια για τους επιβάτες:

  • η σχέση «ποιότητας- κόστους»
  • η αξιοπιστία των παρεχόμενων υπηρεσιών και
  • η συχνότητα των  δρομολογίων 

Οι επιβάτες διαμαρτύρονται για ανεπαρκή πληροφόρηση σε περιπτώσεις εκτάκτων περιστατικών αλλά και για τις ζημιές και την έλλειψη υπηρεσιών που διαπιστώνονται σε συγκεκριμένες περιοχές.

Το ΚΑΠΕ προτείνει, τέλος, στον ΟΑΣΑ έναν κατάλογο με ενέργειες που θα μπορούσαν να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την εικόνα των επιβατών για τα μέσα μεταφοράς. Σε αυτές περιλαμβάνονται:

  • ο σχεδιασμός διαφορετικού τρόπου τιμολόγησης για τα ημερήσια εισιτήρια (π.χ. ανά απόσταση)
  • η εισαγωγή «έξυπνης κάρτας» και η σταδιακή αντικατάσταση εισιτηρίων,
  • η λειτουργία πινάκων τηλεματικής,
  • η συνέχιση της επέκτασης του μετρό και σχέδιο για επέκταση του τραμ,
  • αλλαγές σε διαδρομές και γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ.
Σχολιάστε ...

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER

 

 



 

 

 

Karfitsa