«Όραμα μας, δεν είναι να δημιουργήσουμε μια ανάπτυξη ακινήτων, αν θέλετε μια αστική ανάπτυξη ακόμα και αυτού του τεράστιου βεληνεκούς. Όραμα μας είναι να κάνουμε περήφανους όλους τους Έλληνες που αυτό το έργο πραγματοποιείται στην Ελλάδα, στη δική μας χώρα» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development.
«Το ότι σήμερα είναι μια ιστορική μέρα για την Lamda Development, είναι προφανές. Μια μέρα που έρχεται, στην ίδια αίθουσα που υπογράψαμε 7 χρόνια πριν, μετά από 7 χρόνια σκληρού αγώνα και επίπονης προσπάθειας. Αυτό όμως που είναι πιο σημαντικό για όλους είναι ότι το έργο αυτό θα επηρεάσει τη ζωή όλων. Το πάρκο των τεραστίων διαστάσεων και η πανέμορφη παραλία που θα φτιάξουμε, τα δεκάδες χιλιόμετρα ποδηλατοδιαδρομών και περιπάτου θα αναβαθμίσουν την καθημερινότητα όλων» προσέθεσε ο Οδυσσέας Αθανασίου, που δεν έπαψε ποτέ να πιστεύει στις προοπτικές του έργου ακόμη και στις δύσκολες στιγμές
«Η αισθητική των αρχιτεκτονικών τοποσήμων θα καταστήσει τη χώρα παγκόσμιο σημείο αναφοράς στον παγκόσμιο αρχιτεκτονικό χάρτη και θα αναβαθμίσει γενικότερα την εικόνα της χώρας διεθνώς. Η χρήση τεχνολογίας τελευταίας γενιάς θα διευκολύνει τη ζωή όχι μόνο αυτών που θα μένουν στο Ελληνικό ή τα εκατομμύρια που θα το επισκέπτονται αλλά καθώς σταδιακά θα απλώνεται σε ολόκληρη την χώρα θα επηρεάσει και την ζωή άλλων.
Τα πολλαπλασιαστικά οφέλη στην οικονομία και τον τουρισμό θα επηρεάσουν θετικά τη ζωή εκατομμυρίων πέρα από την Αθήνα και πέρα από την Αττική», προσέθεσε ο κ.Αθανασίου.
Subscribe to Updates
Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.
Οδ. Αθανασίου: Όραμα μας είναι να κάνουμε περήφανους όλους τους Έλληνες
Προηγούμενο ΆρθροΣεισμός 4,3 Ρίχτερ στη Ζάκυνθο
Επόμενο Άρθρο Tι συμβαίνει και αυξήθηκαν τα πέναλτι;
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην προκήρυξη της διαγωνιστικής διαδικασίας των ερευνών βυθού για τη δεύτερη ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας – Ιταλίας προχώρησαν οι Διαχειριστές Συστήματος Μεταφοράς της Ελλάδας και της Ιταλίας, ΑΔΜΗΕ και Terna. Πρόκειται για τον πρώτο διαγωνισμό που διενεργείται στο πλαίσιο της νέας υποβρύχιας διασύνδεσης, με αντικείμενο τη συλλογή, ανάλυση και αξιολόγηση δεδομένων σχετικά με τις γεωλογικές, γεωτεχνικές και μορφολογικές συνθήκες του θαλάσσιου πυθμένα μεταξύ της Ελλάδας και της Ιταλίας. Στόχος των ερευνών είναι ο καθορισμός της βέλτιστης υποθαλάσσιας όδευσης των καλωδίων και η διασφάλιση της μέγιστης τεχνικής αξιοπιστίας των υποβρυχίων εργασιών εγκατάστασης. Ο προϋπολογισμός για την εκπόνηση των ερευνών ανέρχεται σε 20,79 εκατ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα γίνει με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα προσφορά, από οικονομική και τεχνική άποψη. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η διάρκεια για την ολοκλήρωση των εργασιών έχει οριστεί σε 24 μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Το έργο GRITA 2, αποσκοπεί στην ενίσχυση της διασυνδεσιμότητας των δικτύων Ελλάδας και Ιταλίας με μία νέα υποθαλάσσια διασύνδεση υψηλής τάσης συνεχούς ρεύματος (HVDC) ισχύος 1.000 MW, αμφίδρομης ροής και εκτιμώμενου συνολικού μήκους 240 χλμ. Η νέα διασύνδεση θα τριπλασιάσει τα σημερινά περιθώρια ανταλλαγών ηλεκτρικής ενέργειας μεταξύ των δύο χωρών, λειτουργώντας συμπληρωματικά προς την υφιστάμενη γραμμή των 500 MW (GRITA) που λειτουργεί από το 2000. Υπενθυμίζεται ότι η συνεργασία των δύο πλευρών για την ωρίμανση του ενεργειακού έργου, έχει επισφραγιστεί με την υπογραφή Μνημονίου Κατανόησης τον περασμένο Μάιο, παρουσία των Πρωθυπουργών Ελλάδας και Ιταλίας, Κ. Μητσοτάκη και Τζ. Μελόνι. Μέχρι σήμερα έχουν επίσης ολοκληρωθεί οι μελέτες σκοπιμότητας του έργου, το οποίο έχει ενταχθεί στο δεκαετές πρόγραμμα ανάπτυξης του ENTSO-E (TYNDP 2024) και είναι ενταγμένο στη 2η λίστα Έργων Κοινού και Αμοιβαίου Ενδιαφέροντος (Projects of Common Interest and Projects of Mutual Interest) της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πέραν των ερευνών βυθού, ο ΑΔΜΗΕ και η Terna έχουν αναθέσει όλες τις μελέτες για τις αναγκαίες περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις. Μετά την ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων προπαρασκευαστικών διαδικασιών, θα ακολουθήσει η σύνταξη των τεχνικών προδιαγραφών και των εμπορικών απαιτήσεων του έργου, με σκοπό την προκήρυξη των κύριων διαγωνισμών για την κατασκευή των Σταθμών Μετατροπής και την προμήθεια των ηλεκτρικών καλωδίων.
αναρτηθηκε απο ΕΛΕΑΝΑ ΖΑΜΠΑΡΑ

