Ύστερα από τη ραγδαία άνοδο της σειράς Adolescence στο Netflix, η εταιρεία παραγωγής Plan B, που ανήκει στον ηθοποιό Μπραντ Πιτ, γνωστοποίησε πως βρίσκονται σε αρχικό στάδιο διαβουλεύσεων για το ενδεχόμενο μιας δεύτερης σεζόν.
Η δραματική σειρά, που έχει ξεπεράσει τις 114 εκατομμύρια θεάσεις και βρέθηκε στην κορυφή των αγγλόφωνων παραγωγών της πλατφόρμας, ξεχώρισε για τη συναισθηματική της ένταση και την ιδιαίτερη αισθητική της, χάρη στη χρήση μονοκάμερης κινηματογράφησης. Οι συντελεστές της βρίσκονται πλέον σε φάση διερεύνησης της κατεύθυνσης που θα μπορούσε να ακολουθήσει η συνέχεια, διατηρώντας ωστόσο αλώβητο το αρχικό της πνεύμα.
Σύμφωνα με το Deadline, στην πρώτη τους δημόσια τοποθέτηση μετά την εντυπωσιακή είσοδο του Adolescence τον περασμένο μήνα, οι επικεφαλής της Plan B, Dede Gardner και Jeremy Kleiner, επιβεβαίωσαν ότι έχουν ξεκινήσει συζητήσεις με τον σκηνοθέτη Philip Barantini για την «επόμενη επανάληψη» της σειράς, στην οποία συμμετείχε ως πρωταγωνιστής και συνδημιουργός ο Stephen Graham.
Η Gardner δήλωσε ότι η δημιουργική ομάδα εξετάζει τρόπους ώστε να «διευρύνει την απήχηση, παραμένοντας πιστή στον πυρήνα της σειράς και αποφεύγοντας την επανάληψη», χωρίς ωστόσο να μπει σε λεπτομέρειες για τα μελλοντικά σχέδιά τους. Από την πλευρά του, ο Kleiner ανέφερε την επιθυμία να ανανεωθεί η συνεργασία του Graham με τον Jack Thorne, τον σεναριογράφο του Adolescence.
Η είδηση αυτή έχει ήδη προκαλέσει ενθουσιασμό στους φανατικούς τηλεθεατές της σειράς, αλλά και στο Netflix, που φαίνεται πρόθυμο να συνεχίσει την επιτυχημένη της πορεία. Το Adolescence εστιάζει στην ιστορία ενός 13χρονου αγοριού, τον οποίο ενσαρκώνει ο ταλαντούχος Όουεν Κούπερ, κατηγορούμενος για τη δολοφονία μιας συμμαθήτριάς του. Από την πρεμιέρα της στις 13 Μαρτίου, η σειρά έχει εκτοξευθεί στην τέταρτη θέση των πιο προβεβλημένων αγγλόφωνων σειρών του Netflix, καταγράφοντας 114,5 εκατομμύρια θεάσεις.
Οι Gardner και Kleiner δήλωσαν ευγνώμονες για την απήχηση που είχε το έργο, επισημαίνοντας ότι απέδειξε πως μια «φαινομενικά μικρή, τοπική και συναισθηματική ιστορία» μπορεί να συγκινήσει θεατές σε ολόκληρο τον κόσμο. Η Gardner υπογράμμισε ότι η θεματική της ανδρικής βίας αποτελεί διαχρονικό κοινωνικό ζήτημα και πρόσθεσε ότι νιώθουν «ταπεινοί» για το γεγονός πως κατάφεραν να την αφηγηθούν με τρόπο που άγγιξε ευρύ κοινό. Εξήρε δε τη σκηνοθετική επιλογή του Barantini για τη χρήση της μονοκάμερης τεχνικής, θεωρώντας την καθοριστική για την αίσθηση αυθεντικότητας της σειράς.
«Το στυλ του Phil να κάνει τα επεισόδια σε μία λήψη δεν είναι ένα τέχνασμα. Είναι σε μεγάλο βαθμό σε συνομιλία με το θέμα», δήλωσε η Gardner. «Στις πρώτες συζητήσεις με τον Stephen και τον Jack, μιλούσαν για το πόσο εύκολο είναι να κοιτάξεις αλλού. Μπορείς να κοιτάξεις μακριά από το σχολείο, μπορείς να κοιτάξεις μακριά από το αστυνομικό τμήμα, μπορείς να κοιτάξεις μακριά από τη συμβουλευτική, μπορείς να κοιτάξεις μακριά από την οικογένεια. Με αυτόν τον πρισματικό τρόπο θέασης, μπορείς να αποφύγεις το θέμα. Έτσι, η θεωρία μας ήταν, τι θα συνέβαινε αν δεν μπορούσατε να κοιτάξετε αλλού; Και αυτό θα έκανε το θέμα να ενσωματωθεί μέσα σας με διαφορετικό τρόπο; Αυτό ήταν ένα συναρπαστικό πράγμα».
Η Plan B αποφάσισε να ξεκινήσει το Adolescence αφού είδε το Boiling Point, την καθηλωτική ταινία του Philip Barantini για έναν σεφ -τον οποίο υποδύεται ο Graham- που βρίσκεται στα πρόθυρα προσωπικής και επαγγελματικής κατάρρευσης.
Όπως εξηγεί ο παραγωγός Jeremy Kleiner, η εταιρεία συνειδητοποίησε γρήγορα ότι ήθελε να εξερευνήσει την ίδια εντατική κινηματογραφική φόρμα μέσα από μια τηλεοπτική σειρά. Η ιδέα ενθουσίασε και τον Μπραντ Πιτ, ο οποίος όχι μόνο την υποστήριξε ενεργά, αλλά χάρηκε ιδιαίτερα που είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί ξανά με τον φίλο του Stephen Graham, με τον οποίο είχαν συνυπάρξει στη θρυλική ταινία Snatch του Γκάι Ρίτσι το 2000. «Ο Μπραντ είναι μεγάλος θαυμαστής του Stephen», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Kleiner.

