Mια υπουργός, που κυκλοφορεί με θηριώδες τζιπ, έδωσε εντολή και το υπουργείο της προχώρησε σε εγκρίσεις δαπάνης (έτσι λέγονται στη διάλεκτο της Διαύγειας) που αφορούσαν τη ροή χρήματος σε συγκεκριμένα κανάλια.
Εκταμιεύσεις δηλαδή σημαντικών ποσών για Media Plan (διαφήμιση/προβολή). H εφημερίδα «Political» σε δημοσίευμα της κάνει λόγο για ποσό ύψους 83.050,24 ευρώ που πήγε προς έναν καναλάρχη-επιχειρηματία που δείχνει να αλλάζει ρότα… απέναντι στον Μητσοτάκη τώρα τελευταία.
Επίσης αναγράφεται και ποσό ύψους 138.503,04 ευρώ προς έναν άλλον επιχειρηματία-καναλάρχη που δείχνει
συμπάθειες προς την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Το συνολικό ποσό που κατευθύνθηκε στα δύο αυτά κανάλια ανέρχεται σε 221.553,28 ευρώ.
«Σφήνα» μπήκε και ένα κανάλι στην Κεντρική Ελλάδα, που πήρε 19.730,88 ευρώ. Επειδή θα ρωτήσετε για τον σκοπό της καμπάνιας, υπήρξε ανάγκη προβολής σημαντικών κοινωνικών δράσεων…

