Το στίγμα της στρατηγικής της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας την επόμενη μέρα του προγράμματος Ελλάδα 2.0 παρουσίασαν σε διαδικτυακή σύνδεση με την αρχαία αγορά από κοινού ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, και η υφυπουργός, Σοφία Ζαχαράκη. Ο κ. Θεοχάρης περιγράφοντας τους πυλώνες του στρατηγικού σχεδιασμού για τον τουρισμού επεσήμανε ότι αυτοί είναι δυο. Ο «γαλάζιος και ο πράσινος», όπως εξήγησε. Ο αγροτουρισμός, ο πράσινος τουρισμός αλλά και οι δράσεις που θα συνοδεύουν την ποιοτική αναβάθμιση τους αφορούν το σκέλος του πράσινου πυλώνα. Ο θαλάσσιος τουρισμός, με την ανάπτυξη εξειδικευμένων προϊόντων, όπως με την ανάπτυξη ψηφιακών υποδομών στις ελληνικές μαρίνες, την ψηφιακή πρόσβαση στις παραλίες αλλά και την δημιουργία μεταξύ άλλων, υδάτινων πάρκων, αποτελούν το σκέλος του γαλάζιου πυλώνα, όπως ανέφερε.
Στόχος και των δυο πυλώνων παραμένει η συνολική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, που περνάει και μέσα από τον στόχο της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, με την ανάδειξη και νέων προορισμών στον τουριστικό χάρτη της χώρας.
Από το Αμύνταιο και τις εγκαταστάσεις μιας οινοποιητικής μονάδας ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης σημείωσε ότι η ελληνική τουριστική βιομηχανία δίνει την υπόσχεση ότι θα αναβαθμίσει τις υποδομές μέσα από το εν λόγω πρόγραμμα και θα δώσει ώθηση στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Subscribe to Updates
Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.
Θεοχάρης: Στρατηγική επιλογή η συνολική αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού
Προηγούμενο ΆρθροΤο Λαϊκό Λαχείο μοιράζει 10.000 ευρώ σε 100 τυχερούς– Ειδική καλοκαιρινή κλήρωση την Παρασκευή 25 Ιουνίου
Επόμενο Άρθρο ΤΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ;