Σωτήρια ήταν η ανάκαμψη του τουρισμού στο peak της φετινής σαιζόν, καθώς συνέβαλε αποφασιστικά έτσι ώστε ο τζίρος του λιανικού εμπορίου να σημειώσει άνοδο 11% στο γ΄ τρίμηνο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, στο σύνολο των επιχειρήσεων του τομέα λιανικού εμπορίου, ο κύκλος εργασιών κατά το γ΄ τρίμηνο του έτους ανήλθε σε 14,6 δισ. ευρώ, ενώ πέρυσι είχε διαμορφωθεί στα 13,2 δισ. ευρώ. Άρα, μέσα σε ένα χρόνο σημειώθηκε βελτίωση κατά 1,4 δισ. ευρώ, τα οποία αποτέλεσαν βάλσσαμο για χιλιάδες επιχειρήσεις, έτσι ώστε να αποπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους και ταυτόχρονα να βάλουν… λίπος, ενόψει του δύσκολου χειμώνα, λόγω συνέχισης της πανδημίας. Σημειώνεται ότι το β΄ τρίμηνο του 2021, όταν η χώρα βρισκόταν σε lockdown, ο τζίρος των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου είχε διαμορφωθεί στα 13,5 δισ. ευρώ. Οι δραστηριότητες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση στον κύκλο εργασιών τους είναι το λιανικό εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων σε ειδικευμένα καταστήματα με 57,1%, Εμπόριο εγγραφών μουσικής και εικόνας σε ειδικευμένα καταστήματα 49,5%, ενώ, η δραστηριότητα που παρουσίασε μείωση ήταν το εμπόριο κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, ενδυμάτων και υποδημάτων σε υπαίθριους πάγκους και αγορές με 3,9%.