«Ο ιός του διχασμού και του τοξικού πολιτικού λόγου δεν έχει καμία γιατρειά και κανένα εμβόλιο για τον ΣΥΡΙΖΑ», σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξή του στα “Παραπολιτικά”, επισημαίνοντας ότι «ενώ σε όλο τον κόσμο, η πανδημία ένωσε πολιτικές δυνάμεις, εδώ στην Ελλάδα ο ΣΥΡΙΖΑ δυστυχώς βρίσκει αφορμή για να διχάζει». Όπως εξήγησε παντού σε όλον τον κόσμο παρουσιάζονται φαινόμενα με αυξημένο επιβατικό κοινό σε κάποια οχήματα, αλλά μόνο στην Ελλάδα, η αξιωματική αντιπολίτευση, εμμονικά επιτίθεται για τα ΜΜΜ. Ανέφερε ότι έχουν γίνει σημαντικές κινήσεις και εν μέσω πανδημίας η Ελλάδα είναι από τις ελάχιστες χώρες στον κόσμο που μεγάλωσαν τον στόλο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

«Στην Αθήνα», είπε, «παραλάβαμε 850 λεωφορεία, σήμερα έχουμε 1.320 και συνεχίζουμε την προσπάθεια ώστε στο επόμενο εξάμηνο να φτάσουμε τα 1.500. Αυτό σημαίνει ήδη 3.800 περισσότερα δρομολόγια την ημέρα. Και θα φτάσουμε τα 5.500 περισσότερα. Στη Θεσσαλονίκη, παραλάβαμε 235 λεωφορεία στο δρόμο, πλέον βγάζουμε κατά μέσο όρο 460 – σχεδόν διπλάσια – και συνεχίζουμε την προσπάθεια ώστε να ξεπεράσουμε τα 500. Και συνεχίζουμε. Έχουμε στον αέρα διεθνή διαγωνισμό για προμήθεια 770 νέων λεωφορείων χαμηλών και μηδενικών ρύπων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ θα ακολουθήσει η προμήθεια επιπλέον 530. Συνολικά δημιουργήσαμε 1.389 νέες θέσεις απασχόλησης σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς».

Όσον αφορά τους τρεις μεγάλους αυτοκινητόδρομους, τον ΒΟΑΚ, το βόρειο τμήμα του Ε65 και το Πάτρα – Πύργος, ο κ.Καραμανλής σημείωσε ότι και τα τρία γίνονται πραγματικότητα: «Το βόρειο τμήμα του Ε65 ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2024. Ο ΒΟΑΚ θα κατασκευαστεί και θα ολοκληρωθεί τμηματικά. Τα ανατολικά τμήματα (Χερσόνησος – Νεάπολη και Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος) έως τέλος 2025 και η παραχώρηση Κίσσαμος – Ηράκλειο το 2028. Όσο για την Πατρών – Πύργου, καταφέραμε να πάρουμε οριστικά το «πράσινο φως» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ξεκινάμε μέσα στο 2022, με χρονοδιάγραμμα κατασκευής 40 μήνες. Όμως τα πρώτα 56 χιλιόμετρα από Πύργο, θα παραδοθούν ακόμα νωρίτερα, πριν τα 3 χρόνια». Επίσης, διευκρίνισε ότι ο επόμενος στόχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι «οι οδηγοί να πληρώνουν διόδια με αναλογική χιλιομετρική χρέωση της απόστασης που έχουν διανύσει».