Συνεχείς εκπλήξεις σε επίπεδο ψηφιακού μετασχηματισμού επιφυλάσσει η Eurobank στους πελάτες της, αυτοματοποιώντας συνεχώς τις διαδικασίες και βελτιώνοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Προ ημερών, η Εurobank Factors έθεσε σε λειτουργία τη νέα υπηρεσία πελατών με τη δυνατότητα ψηφιακής εξυπηρέτησης μέσω υπηρεσιών Reverse Factoring. To project είναι εξαιρετικά πρωτότυπο και μέσω της εφαρμογής βελτιώνεται ακόμα περισσότερο ο χρόνος ανταπόκρισης σε όλα τα στάδια της διαδικασίας, ενώ διευκολύνονται οι συναλλαγές του Reverse Factoring, που αποτελεί ένα οργανωμένο σχήμα μαζικής χρηματοδότησης προμηθευτών ενός μεγάλου και φερέγγυου αγοραστή, συμβάλλοντας στη διευκόλυνση της εμπορικής δραστηριότητας. Τιμολόγια, ανάλυση λογαριασμών, κινήσεις, πληροφορίες και ενημέρωση για τη ρευστότητα της επιχείρησης, θα γίνονται με μερικά κλικ!
Eurobank: Ψηφιακές… εκπλήξεις
- Προβολή μεγαλύτερης εικόνας
Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το Paraskhnio.gr;
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η United Group συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία ανάπτυξης με αποτελέσματα – ρεκόρ για το 2023...
24/04/2024
Κωστής Χατζηδάκης: Επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας με την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας...
24/04/2024
Η United Group συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία ανάπτυξης με αποτελέσματα – ρεκόρ για το 2023...
24/04/2024
Κωστής Χατζηδάκης: Επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας με την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας...
24/04/2024