Συμβολική αλλά και εμβληματική χαρακτηρίζεται από την αγορά η νέα στρατηγική της αλυσίδας Public, του επιχειρηματία Παναγιώτη Γερμανού, να δημιουργήσει καταστήματα “νέας γενιάς”. Η αρχή έγινε από το πρώην τοπικό κατάστημα MediaMarkt στον Γέρακα, το οποίο ως Public, καλείται να αποτελέσει τον οδηγό για την επέκταση του δικτύου καταστημάτων “νέας γενιάς”, όπου οι καταναλωτές θα βρίσκουν χιλιάδες κωδικούς προϊόντων τεχνολογίας, πληροφορικής αλλά και βιβλία. Αυτό όμως που αναμένεται να κάνει τη διαφορά είναι το λανσάρισμα όλων των κατηγοριών μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών.

Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Παρασκήνιο”