Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του BBC, το οποίο φιλοξενεί δηλώσεις του υπουργού τουρισμού Βασίλη Κικίλια, η Ελλάδα “φωτίζει” τα λιγότερο δημοφιλή νησιά της στο εξωτερικό φέτος.

“Στρατηγική μας στόχευση ήταν και είναι να προωθήσουμε εναλλακτικούς προορισμούς”,  ανέφερε ο κ. Κικίλιας,  εξηγώντας πως “η καμπάνια μας βασίστηκε στην διάχυση των τουριστών σε όλες τις περιοχές της χώρας, ιδιαίτερα στις λιγότερο δημοφιλείς περιοχές”.

Στο ρεπορτάζ, τονίζεται, πως μετά από δύο χρόνια πανδημίας, η συγκέντρωση των τουριστών σε δημοφιλείς περιοχές αποτελεί ένα ζήτημα που κάποιες κυβερνήσεις το έχουν λάβει από την αρχή υπόψη τους στη στρατηγική τους. Επιπλέον, ειδική  αναφορά γίνεται στην Τήνο, ως ένα από τα 33 νησιά των Κυκλάδων, γνωστό για το θρησκευτικό στοιχείο αλλά και για τις υπέροχες αμμώδεις παραλίες της, τα παραδοσιακά σπίτια και την πρωτογενή παραγωγή.