Σύμφωνα με το β’ μέρος της δημοσκόπησης της εταιρείας Marc, που παρουσιάστηκε απόψε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, ένας στους τρεις καταναλωτές έκανε χρήση του «καλαθιού του νοικοκυριού».

Πιο αναλυτικά, το 36,8% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αγόρασε από τα προϊόντα που περιέχει το καλάθι του νοικοκυριού στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, το 36,5% ανέφερε ότι δεν αγόρασε και το 25,7% είπε ότι είδε τη σχετική σήμανση στα καταστήματα.

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων 58,7% ανέφερε ότι το καλάθι του νοικοκυριού δεν μπορεί να συμβάλλει στην συγκράτηση των τιμών ενώ αντίθετη άποψη εξέφρασε το 38,3% των ερωτηθέντων.

Βάσει της δημοσκόπησης της Marc, η ακρίβεια είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο -και με μεγάλη διαφορά από το επόμενο- πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση της ΝΔ.

Ειδικότερα, το 68,8% των ερωτηθέντων αναφέρει ότι η ακρίβεια και η αύξηση των τιμών μπορεί να προκαλέσει το μεγαλύτερο κόστος για την κυβέρνηση, έπεται το θέμα των παρακολουθήσεων με 12,5% και ακολουθούν η εγκληματικότητα και το θέμα Πάτση.

Για τις εξελίξεις στο θέμα των παρακολουθήσεων, το 49,5% υποστηρίζει ότι είναι πολύ σοβαρή υπόθεση, ενώ το 29,8% δηλώνει ότι πρόκειται για μια προσπάθεια να πληγεί η κυβέρνηση.

Η δημοσκόπηση της Marc, έδειξε προβάδισμα 8 μονάδων για τη Νέα Δημοκρατία έναντι του ΣΥΡΙΖΑ.

Στην πρόθεση ψήφου η Νέα Δημοκρατία συγκεντρώνει 32%, ο ΣΥΡΙΖΑ 24%, το ΠΑΣΟΚ 11,3%, το ΚΚΕ 5,6%, η Ελληνική Λύση 4,1% και το ΜέΡΑ25 3%. Να σημειωθεί ότι στην μέτρηση του Οκτωβρίου και του Σεπτεμβρίου, η διαφορά μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ ήταν στο 8,7%.