Νέα ώθηση στις πωλήσεις φιλοδοξεί να δώσει η αλυσίδα Lidl, κάνοντας πράξη τη στήριξη του καταναλωτή με… αποδείξεις. H Lidl Ελλάς προσφέρει κάθε μέρα στους πελάτες της απλότητα, εξοικονόμηση χρόνου και οικονομία. Αυτή είναι άλλωστε και η φιλοσοφία του ομίλου, την οποία εφαρμόζει μέσα από το ιδιαίτερα μελετημένο και διαφορετικό επιχειρηματικό μοντέλο. Η νέα ευρηματική καμπάνια “τρέχει” στην τηλεόραση από την περασμένη Κυριακή 8 Ιανουαρίου και ήρθε για να υπενθυμίσει ότι στα Lidl οι καταναλωτές μπορούν να γεμίζουν σταθερά τη σακούλα τους, χωρίς να αδειάζουν το πορτοφόλι τους, με αποδείξεις!

“Μια σακούλα Lidl και την εμπειρία του να ψωνίζεις! Αυτός ο συνδυασμός φέρνει πάντα κέρδος, αφού κάθε φορά στο ταμείο ο καταναλωτής βλέπει με αποδείξεις, κυριολεκτικά, ότι η σακούλα του γεμίζει εύκολα και αποτελεσματικά!” αναφέρει η καμπάνια της Lidl Ελλάς.

Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Παρασκήνιο”