Μπροστά στο χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα των ελληνικών σιδηροδρόμων βρίσκονται τα συνεργεία διάσωσης που εξακολουθούν να καταβάλουν τεράστιες προσπάθειες να ανασύρουν ανθρώπους από τα συντρίμμια των συρμών.

Στο σημείο του δυστυχήματος δύο τεράστιοι γερανοί ανασηκώνουν κομμάτια από τα επιβατικά βαγόνια που έχουν συνθλιβεί από την τρομακτική σύγκρουση και έχουν μετατραπεί σε άμορφη μάζα σιδηρικών.

Μέχρι τις 11 είχαν ανασυρθεί και άλλες σοροί ανθρώπων μέσα από τα διαλυμένα βαγόνια ανεβάζοντας τον αριθμό των νεκρών στους 36.

Οι τραυματίες έχουν μεταφερθεί κυρίως στα δύο νοσοκομεία της Λάρισας, αλλά και σε νοσοκομεία της Κατερίνης, του Βόλου και της Θεσσαλονίκης.

Στο σημείο της σιδηροδρομικής τραγωδίας εξακολουθούν να βρίσκονται πολλά ασθενοφόρα και κυρίως πυροσβεστικά οχήματα, μαζί με δυνάμεις του ΕΚΑΒ και δύο ομάδες ΕΚΑΜ από τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη.

Οι ειδικές δυνάμεις των ΕΚΑΜ με κοπτικά εργαλεία και χρησιμοποιώντας φιάλες οξυγόνου συνεχίζουν να κόβουν λαμαρίνες από τα πρώτα βαγόνια ψάχνοντας για ανθρώπους.

Αυτό που απασχολεί όλους είναι το τι έφταιξε και έγινε το τρομακτικό δυστύχημα σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο στο οποίο υπάρχουν διπλές γραμμές και τα τρένα μπορούν να αναπτύσσουν υψηλές ταχύτητες.

Πάντως στην περιοχή η οσμή του καμένου κυριαρχεί στην ατμόσφαιρα αφού μετά τη μετωπική σύγκρουση της επιβατικής αμαξοστοιχίας με την εμπορική, άρπαξαν φωτιά τα τρία πρώτα βαγόνια του επιβατικού τρένου.

Δείτε εικόνες από drone μετά τη μετωπική σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών: μιας εμπορευματικής αμαξοστοιχίας και της αμαξοστοιχίας IC 62 που είχε αναχωρήσει από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη.