Σύμφωνα με έγγραφο που έφερε στη δημοσιότητα το MEGA, με καταγραφές από το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, ο σταθμάρχης της Λάρισας, Βασίλης Σαμαράς και ο μηχανοδηγός του Intercity 62, φαίνεται ότι γνώριζαν  ότι η κίνηση των τρένων γινόταν σε διπλή γραμμή για 93 λεπτά πριν τη μοιραία σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, που προκάλεσε τον θάνατο 57 ανθρώπων.

Βάσει του εγγράφου, στις 28/02/2023 και ώρα 21:48, η αμαξοστοιχία 63 αναχωρεί από Νέους Πόρους προς Λάρισα με γραμμή καθόδου. Στις 28/02/2023 και ώρα 21:50, η αμαξοστοιχία 93506 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους με γραμμή ανόδου και διάρκεια διαδρομής 22 λεπτά με τις δύο αμαξοστοιχίες να συναντώνται στα Τέμπη.

Στις 23:04, η αμαξοστοιχία 62 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους και ξεκινά γραμμή ανόδου αλλά στη διαγώνιο 118 μπαίνει γραμμή καθόδου, ένα λάθος του σταθμάρχη που αποδείχθηκε καθοριστικό για την τραγωδία με τους 57 νεκρούς καθώς λίγα λεπτά αργότερα σημειώθηκε η μετωπική σύγκρουση του Intercity 62 με το εμπορικό τρένο.