Γιατί ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ λειτουργεί σαν αυτοφωράκιας εκδοτικών και επιχειρηματικών συμφερόντων;
Επιστροφή ΣΥΡΙΖΑ στη ρητορική Πολάκη με τα βοθροκάναλα της διαπλοκής και τα πετσωμένα ΜΜΕ. Ο Στέφανος Κασσελάκης υιοθετεί τους τακτικισμούς του αψύ Κρητικού στήνοντας μια δήθεν σταυροφορία κατά
μέσων ενημέρωσης, δημοσιογράφων και εκδοτών που αποκαλύπτουν άγνωστες πτυχές της οικονομικής του δραστηριότητας η οποία αντίκειται στο δημόσιο συμφέρον.
Η σφοδρή και αλλοπρόσαλλη επίθεση κατά της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» που αποκάλυψε τη φερόμενη ως παράνομη πισίνα στις Σπέτσες έφερε τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ εκτός εαυτού και αντί για πειστικές απαντήσεις, εξαπολύει προσωπικές επιθέσεις κατά εκδοτών και δημοσιογράφων, οι οποίες ουδεμία σχέση έχουν με την πισίνα. Σε μια προσπάθεια να γίνει ο «ήρωας» που δήθεν τον χτυπούν τα ΜΜΕ, ο Κασσε- λάκης έχει ανοίξει πόλεμο με όσα media και επιχειρηματικά κέντρα δεν τον στηρίζουν. Ρίχνει λάσπη στον ανεμιστήρα και επιλέγει χυδαίες προσωπικές επιθέσεις κατά όσων μέσων ενημέρωσης δεν υπηρετούν τον ίδιο και δεν δηλώνουν υποτακτικοί.
Η εφημερίδα «Political» θυμίζει ότι την ίδια τακτική και επιθετική ρητορική είχε ακολουθήσει στο παρελθόν και ο Αλέξης Τσίπρας και οδηγήθηκε στα βράχια. Ο σημερινός πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, όταν αποκαλύφθηκε το μέγα θέμα με το πόθεν έσχες του, τα χρέη της οικογένειάς του και την ύπαρξη εξωχώριων εταιρειών στις ΗΠΑ, έκανε λόγο για «ΜΜΕ της προπαγάνδας» και δήλωνε με στόμφο ότι δεν θα αφήσει επιχειρηματικά συμφέροντα(;) να ελέγξουν το κόμμα του…
Τα ίδια έλεγε όταν αποκαλύφθηκε το αμφιλεγόμενο δάνειο με το οποίο πλήρωσε τους μισθούς στα κομματικά media της Κουμουνδούρου. Πάλι έφταιγαν τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ που -κατά τον ίδιο- στηρίζουν τη ΝΔ. Έωλο και παντελώς αστήρικτο επιχείρημα, αφού τα δυο τρία μεγαλύτερα κανάλια (και οι ιδιοκτήτες τους) στην
Ελλάδα τού παρέχουν πλήρη στήριξη και προβολή από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τον ΣΥΡΙΖΑ. Τα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα παίζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ τις δημόσιες παρουσίες του, από την ώρα που πάει στο γυμναστήριο μέχρι και την ώρα βγαίνει πάει για ποτό σε κοσμοπολίτικους προορισμούς. Όλα τα δελτία ειδήσεων και οι ψυχαγωγικές εκπομπές ασχολούνται νυχθημερόν με τον Κασσελάκη και τον ΣΥΡΙΖΑ.
Ποια επιχειρηματικά κέντρα συμβουλεύουν και καθοδηγούν
Έχει ένα ενδιαφέρον πάντως ο κ. Κασσελάκης να κατονομάσει κάποια στιγμή ποιους και τι εννοεί ως ΜΜΕ της διαπλοκής. Εννοεί και τα μεγάλα κανάλια που τον πουσάρουν καθ’ εκάστη στη μικρή οθόνη; Εννοεί μήπως αυτούς που τον σπούδασαν στις ΗΠΑ και τον έφεραν βράδυ στην Ελλάδα με τις παντόφλες και το μαγιό και τον
έκαναν κομματάρχη; Το μέγα ερώτημα όμως είναι άλλο: Ποια επιχειρηματικά κέντρα συμβουλεύουν και ενδεχομένως καθοδηγούν τον κ. Κασσελάκη να χτυπάει αντίπαλα προς αυτούς στρατόπεδα και μέσα
ενημέρωσης. Διότι μέχρι στιγμής δεν προκύπτει ότι ο κ. Κασσελάκη λειτουργεί αυθόρμητα με βάση το θυμικό του.
Τα στοιχεία που βγάζει στη δημοσιότητα για τα δάνεια εφημερίδων και μέσων ενημέρωσης κάποιοι του τα δίνουν στο… πιάτο. Οι σφοδρές επιθέσεις του στο «Πρώτο Θέμα», αλλά και ο πόλεμος που έχει ανοίξει με τον όμιλο του Δημήτρη Μαρή για το δάνειο στην «Αυγή» δεν του ήρθαν στο μυαλό κατόπιν επιφοιτήσεως του Αγίου Πνεύματος. Οι αναφορές του για μαύρο χρήμα επί Αλέξη Τσίπρα είναι σαφέστατα πληροφορίες που του διοχετεύθηκαν από συγκεκριμένα επιχειρηματικά και εκδοτικά κέντρα. Πληροφορίες που δεν θα μπορούσε να γνωρίζει ένας άνθρωπος που μόλις ήρθε στην Ελλάδα και δεν έχει γνώση των πολιτικοοικονομικών ισορροπιών στη χώρα, ούτε των σφοδρών επιχειρηματικών πολέμων…
Ποια είναι λοιπόν αυτά τα ισχυρά επιχειρηματικά κέντρα που τον ωθούν σε πόλεμο με συγκεκριμένες εφημερίδες και ιστοσελίδες; Γιατί επέλεξαν τον Κασσελάκη για αυτή τη δουλειά; Και κυρίως γιατί ο ίδιος δέχτηκε να κάνει κάτι τέτοιο; Αυτά είναι τα κρίσιμα ερωτήματα στα οποία πρέπει να απαντήσει ο κ. Κασσελάκης και να αφήσει το περίεργο κυνήγι μαγισσών στο οποίο έχει επιδοθεί.
Ο ρόλος του «μπροστινού» δεν ταιριάζει σε πολιτικούς αρχηγούς και ενέχει επικίνδυνα ρίσκα που μπορεί να γυρίσουν μπούμερανγκ. Ακόμα και αν λανσάρει το προφίλ του δήθεν αφελούς, θα έπρεπε να έχει μάθει τουλάχιστον από την προβληματική σχέση που είχε ο Αλέξης Τσίπρας με τα ΜΜΕ. Η απέλπιδα προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ και των Ανεξάρτητων Ελλήνων μετά το 2015 να ελέγξουν τα μέσα ενημέρωσης ή να καταστρέψουν όσα εξ αυτών δεν πειθαρχούσαν στις επιδιώξεις τους θα έπρεπε να είχε συνετίσει τον σημερινό πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ.
Όμως κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Ο κ. Κασσελάκης λειτουργεί ενσυνείδητα και φαίνεται να γνωρίζει πολύ καλά τι
κάνει και γιατί το κάνει. Δεν είναι τόσο αφελής όσο ενδεχομένως θέλει ο ίδιος να πιστεύουμε…