Το θύμα μιας τρομοκρατικής επίθεσης που σημάδεψε ανεξίτηλα την Ελληνική Αστυνομία
Δεκαέξι χρόνια έχουν περάσει από εκείνο το μοιραίο πρωινό που ο ταξίαρχος Γιώργος Βασιλάκης έπεσε νεκρός από την έκρηξη βόμβας στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, λίγα μόλις μέτρα μακριά από το γραφείο του τότε υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Μια τρομοκρατική επίθεση που σημάδεψε ανεξίτηλα την Ελληνική Αστυνομία και άφησε πίσω της ένα κενό που, όπως παραδέχεται ο σημερινός υπουργός Προστασίας του Πολίτη, δεν έκλεισε ποτέ.
Με μια ιδιαίτερα συγκινητική ανάρτηση, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης τίμησε τη μνήμη του ανθρώπου που στάθηκε δίπλα του στις πιο δύσκολες στιγμές της μάχης κατά της τρομοκρατίας, περιγράφοντας όχι μόνο έναν άξιο αξιωματικό, αλλά και έναν στενό συνεργάτη και φίλο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Η απουσία του δεν έπαψε ποτέ να βαραίνει τη μνήμη και την ψυχή μου», γράφει χαρακτηριστικά, αποτυπώνοντας το προσωπικό βάρος που εξακολουθεί να κουβαλά δεκαέξι χρόνια μετά την τραγωδία.
Τι συνέβη πριν από 16 χρόνια…
Ο Γιώργος Βασιλάκης υπηρετούσε ως υπασπιστής του υπουργού και βρισκόταν στο υπουργείο όταν εξερράγη ο εκρηκτικός μηχανισμός που είχε σταλεί σε δέμα. Ο θάνατός του προκάλεσε σοκ στην κοινή γνώμη και υπενθύμισε με τον πιο σκληρό τρόπο το τίμημα που συχνά πληρώνουν όσοι υπηρετούν το δημόσιο καθήκον.
Στο μήνυμά του, ο κ. Χρυσοχοΐδης σημειώνει ότι η τρομοκρατία δεν χτυπά μόνο πρόσωπα, αλλά στρέφεται ευθέως κατά της Δημοκρατίας, των θεσμών και των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την προστασία της κοινωνίας.
«Ο Γιώργος δεν ήταν μόνο ένας άξιος αξιωματικός. Ήταν ένας άνθρωπος με τον οποίο μοιραστήκαμε αγωνίες, δύσκολες στιγμές και την κοινή πεποίθηση ότι η ασφάλεια και η δημοκρατία απαιτούν καθημερινή προσφορά και προσωπική ευθύνη», αναφέρει.
“Δεν ξεχνάμε…”
Δεκαέξι χρόνια μετά, το όνομά του εξακολουθεί να παραμένει συνδεδεμένο με την έννοια του καθήκοντος και της προσφοράς. Για τους συναδέλφους του, αλλά και για όσους έζησαν εκείνες τις δύσκολες ημέρες, ο Γιώργος Βασιλάκης δεν αποτελεί απλώς ένα ακόμη θύμα της τρομοκρατίας. Αποτελεί σύμβολο αυταπάρνησης και αφοσίωσης στην υπηρεσία της πατρίδας και της δημοκρατίας.
«Τον θυμόμαστε με σεβασμό, συγκίνηση και βαθιά ευγνωμοσύνη. Δεν τον ξεχνάμε ποτέ», καταλήγει ο υπουργός, στέλνοντας ένα μήνυμα μνήμης για έναν άνθρωπο που έφυγε εν ώρα καθήκοντος, αλλά παραμένει ζωντανός στις καρδιές όσων τον γνώρισαν.

