Βαρύ πένθος έχει σκεπάσει τη Λέσβο και την ιατρική κοινότητα μετά τον αιφνίδιο θάνατο μιας 36χρονης γιατρού, η οποία έφυγε από τη ζωή μόλις τέσσερις ημέρες αφότου έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί
Η νέα γυναίκα, γιατρός του ΕΚΑΒ και ιδιαίτερα αγαπητή στους συναδέλφους της, γέννησε την Παρασκευή ένα υγιέστατο κοριτσάκι με φυσιολογικό τοκετό στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης. Κανείς δεν μπορούσε τότε να φανταστεί την τραγική εξέλιξη που θα ακολουθούσε.
Η ανακοίνωση του νοσοκομείου
Σε ανακοίνωσή της, η διοίκηση του Βοστάνειου Νοσοκομείου αναφέρει ότι η 36χρονη γέννησε χωρίς επιπλοκές στην 39η εβδομάδα κύησης, ωστόσο τις επόμενες ημέρες παρουσίασε σοβαρή επιδείνωση της υγείας της.
Το πρωί της Δευτέρας μεταφέρθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ την επόμενη ημέρα κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή της στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο «Αττικόν» για εξειδικευμένη αντιμετώπιση.
Παρά τις προσπάθειες των γιατρών στα δύο νοσοκομεία, η 36χρονη δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή.
«Είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι από αυτή την απώλεια», αναφέρει το νοσοκομείο, γνωστοποιώντας παράλληλα ότι έχουν ήδη κινηθεί όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διερεύνηση των συνθηκών του περιστατικού.
Η μάχη που δεν κερδήθηκε
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η γιατρός παρουσίασε πυρετό μία ημέρα μετά τον τοκετό και έλαβε θεραπευτική αγωγή. Ωστόσο, η κατάστασή της επιδεινώθηκε ραγδαία, οδηγώντας τους γιατρούς στην απόφαση να τη διασωληνώσουν και να τη μεταφέρουν σε νοσοκομείο της Αθήνας.
Κατά τη διάρκεια της αεροδιακομιδής φέρεται να υπέστη αλλεπάλληλες ανακοπές, ενώ η ομάδα του ΕΚΑΒ και οι γιατροί έδωσαν μάχη για να την επαναφέρουν.
Οι προσπάθειες συνεχίστηκαν και μετά την άφιξή της στο «Αττικόν», χωρίς όμως το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Το νεογέννητο κοριτσάκι και η συγκίνηση στη Λέσβο
Η απώλεια της 36χρονης έχει προκαλέσει βαθιά θλίψη στη Λέσβο, καθώς επρόκειτο για μία νέα επιστήμονα που είχε αφιερώσει τη ζωή της στην προσφορά προς τον συνάνθρωπο.
Συνάδελφοί της μιλούν για έναν άνθρωπο με ήθος, ευγένεια και αφοσίωση στο λειτούργημά του, που εργαζόταν μέχρι τους τελευταίους μήνες της εγκυμοσύνης της στα επείγοντα περιστατικά του νησιού.
Πίσω της αφήνει τον σύζυγό της, επίσης γιατρό, και το νεογέννητο κοριτσάκι τους, το οποίο εξακολουθεί να νοσηλεύεται στη μαιευτική κλινική.
Αναμένονται οι απαντήσεις των ειδικών
Τα ακριβή αίτια που οδήγησαν στον θάνατό της παραμένουν μέχρι στιγμής άγνωστα.
Το Νοσοκομείο Μυτιλήνης ανακοίνωσε ότι θα διερευνηθούν πλήρως όλες οι πτυχές της υπόθεσης, ενώ κρίσιμα στοιχεία αναμένεται να προκύψουν από τη νεκροψία – νεκροτομή και τις εργαστηριακές εξετάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Μέχρι τότε, η τοπική κοινωνία παρακολουθεί συγκλονισμένη μια υπόθεση που μετατράπηκε μέσα σε λίγες ώρες από χαρά για τη γέννηση ενός παιδιού σε μια ανείπωτη οικογενειακή τραγωδία.

