Η παρουσιάστρια αποχαιρέτησε το κοινό και τους συνεργάτες της μετά την απόφαση του Mega να ολοκληρώσει την εκπομπή
Η αυλαία για το «Buongiorno» έπεσε την Παρασκευή 26 Ιουνίου, με τη Φαίη Σκορδά να αποχαιρετά συγκινημένη τους τηλεθεατές και τους συνεργάτες της, έπειτα από δύο τηλεοπτικές σεζόν στο Mega.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση του σταθμού ενημέρωσε τις προηγούμενες ημέρες την παρουσιάστρια ότι η εκπομπή δεν θα συνεχιστεί την επόμενη τηλεοπτική χρονιά, επικαλούμενη οικονομικούς λόγους.
Στο φινάλε της εκπομπής, η Φαίη Σκορδά επέλεξε να διατηρήσει έναν αισιόδοξο τόνο, ευχαριστώντας όλους όσοι στάθηκαν στο πλευρό της, τόσο μπροστά όσο και πίσω από τις κάμερες.
«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Κάθε σεζόν που τελειώνει αποχαιρετούμε το κοινό. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους τηλεθεατές που μας βάλατε στα σπίτια σας και κάναμε παρέα», ανέφερε αρχικά.
Στη συνέχεια ευχαρίστησε αναλυτικά την ομάδα της παραγωγής, τους τεχνικούς, το κοντρόλ, τη συντακτική ομάδα, καθώς και όλα τα τμήματα του Mega για τη συνεργασία τους, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τη διοίκηση του σταθμού και τον πρόεδρό του για την εμπιστοσύνη που της έδειξαν.
Κλείνοντας την εκπομπή, εμφανώς συγκινημένη αλλά προσπαθώντας να συγκρατήσει τα δάκρυά της, απηύθυνε ένα θερμό μήνυμα στους τηλεθεατές.
«Υποσχέθηκα ότι θα κλείσω την εκπομπή με ένα υπέροχο χαμόγελο. Ξέρω ότι όσοι μας παρακολουθούσατε νιώθατε πως ήμασταν μια παρέα. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να περάσετε όλοι ένα υπέροχο καλοκαίρι. Σας αγαπώ, σας αγαπώ. Γεια σας και χαρά σας. Buongiorno», είπε, ολοκληρώνοντας την τελευταία εκπομπή της.

