Για επανεκκίνηση στον κλάδο του αυτοκινήτου έκανε λόγο ο Yφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος σε άρθρο του στην Καθημερινή: «Η Ελλάδα διαθέτει σήμερα έναν γηρασμένο στόλο οχημάτων, ως αποτέλεσμα, κυρίως, της πολυετούς οικονομικής κρίσης, η οποία δεν επέτρεψε στα νοικοκυριά και στους επαγγελματίες να αντικαταστήσουν τα παλαιότερα αυτοκίνητα.

Ο στόλος αυτός πρέπει να ανανεωθεί για πολλούς λόγους, οι σημαντικότεροι από τους οποίους είναι η Οδική Ασφάλεια και ο περιορισμός της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.», ενώ σε άλλο σημείο άφησε αιχμές για τη στάση της προηγούμενης κυβέρνησης πάνω στο θέμα: «Ένα restart στον κλάδο του αυτοκινήτου μετά από 4,5 χρόνια αδιαφορίας έκανε η σημερινή κυβέρνηση μόλις ανέλαβε την εξουσία και ήδη είναι ορατά τα πρώτα αποτελέσματα των προσπαθειών της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».

Σε άλλο σημείο του άρθρου εξήγησε: «H ανανέωση του στόλου με οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας αποτελεί δέσμευση της χώρας μας στον στόχο της ΕΕ για μείωση των καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά τουλάχιστον 55% έως το 2030, σε σχέση με τα επίπεδα του 1990. Κυρίως, όμως, αποτελεί συνειδητή επιλογή της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, η οποία υποστηρίζει ενεργά τη χρήση οχημάτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, πρώτα απ΄ όλα, με φορολογικά κίνητρα, όπως τα χαμηλά ή τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Κεντρικός άξονας αυτής της πολιτικής είναι η ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης, η οποία προσφέρει λύσεις σε πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στις σύγχρονες πόλεις. Μειώνει τους ατμοσφαιρικούς ρύπους, περιορίζει την ηχορύπανση, χαμηλώνει το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου και βελτιώνει την ποιότητα των μετακινήσεων με την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών.  Τον τελευταίο χρόνο, από τον Σεπτέμβριο του 2020, οπότε ξεκίνησε το πρόγραμμα κινήτρων «Κινούμαι Ηλεκτρικά», καταγράφεται μια ραγδαία αύξηση στις ταξινομήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Συγκεκριμένα, πέρυσι, όλο το 2020 ταξινομήθηκαν 1.177 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και φέτος, μόνο κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, έχουν ταξινομηθεί 2.261!»

Ο Υφυπουργός αναφέρθηκε επίσης στα δεδομένα που δείχνουν υπερδιπλασιασμό των ταξινομήσεων έως το τέλος του έτους και στις προσπάθειές που γίνονται ώστε να καταστεί η ηλεκτροκίνηση περισσότερο ελκυστική στους χρήστες. Ταυτόχρονα, έθεσε και το θεσμικό πλαίσιο για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, όπου οι Δήμοι μπορούν να αξιοποιήσουν πόρους  από το Πράσινο Ταμείο και άλλες πηγές, προκειμένου να αναπτύξουν ένα επαρκές δίκτυο φορτιστών.

Τέλος, ο κύριος Μιχάλης Παπαδόπουλος  ανέφερε πως το Υπουργείο Μεταφορών διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε καινοτόμα προγράμματα όπως η μετατροπή της Αστυπάλαιας σε “Έξυπνο και Πράσινο Νησί”: «Είναι ένα εγχείρημα που θα προσδώσει προστιθέμενη αξία στην ηλεκτροκίνηση, καθώς μέσα από τις νέες υπηρεσίες μεταφοράς που θα αναπτυχθούν με τη χρήση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, οι πολίτες θα γνωρίσουν καλύτερα τις δυνατότητες και τα οφέλη αυτής της τεχνολογίας» τόνισε, ενώ δεν παρέλειψε να κάνει αναφορά στο μέχρι στιγμής έργο του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή: «Σε αυτή την κατεύθυνση, που έχει χαράξει εδώ και δύο χρόνια ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μαζί, ακόμη πιο εντατικά, ώστε κάθε μέρα όλο και περισσότερα παλιά αυτοκίνητα να αντικαθίστανται από νέα, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.»