Τα νέα δεδομένα που δημιούργησαν τα περιοριστικά μέτρα της πανδημίας έβαλαν σε πρώτο πλάνο τις επισκέψεις για αγορές στα σούπερ μάρκετ. Τα θετικά αποτελέσματα της διετίας 20202-2022, ανοίγει την… όρεξη των μεγάλων αλυσίδων για περαιτέρω επέκταση στην αγορά εντός του τρέχοντος έτους. Μία από αυτές, η ΑΒ Βασιλόπουλος θέτει ως στόχο την ενίσχυση του δικτύου των καταστημάτων της με επιπλέον 50 νέα “ΑΒ Shop & Go”, έχοντας ως στρατηγικό στόχο τη δημιουργία 250 τέτοιων καταστημάτων έως  το τέλος του 2024. Τα καταστήματα θα δημιουργηθούν με τη μέθοδο του francise και σύμφωνα με τη διοίκηση του Ομίλου, αποτελούν μια ελκυστική πρόταση συνεργασίας για κάθε νέο επιχιερηματία που θέλει να κάνει το δικό του ξεκίνημα, ποντάροντας στο όνομα της αλυσίδας, στην εμπειρία, την αξιοπιστία κια την ουσιαστική ατήριξη που θα παρέχει.