Τεράστια ήταν η ταλαιπωρία των επιβατών που ταξίδευαν με τη χθεσινή πτήση W95745 που εκτελούσε η Wizz Air UK από το Λονδίνο προς την Αθήνα.

Ενώ η πτήση ξεκίνησε κανονικά όπως ήταν προγραμματισμένη στις 3:45 (τοπική ώρα) από το αεροδρόμιο του Γκάτγουικ, μία ώρα μετά την απογείωση, ο πιλότος ενημέρωσε τους επιβάτες ότι λόγω τεχνικού προβλήματος έπρεπε να επιστρέψουν πίσω στη Βρετανία, με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσουν προσγείωση στο αεροδρόμιο Λούτον.

Παρότι οι αρμόδιοι έδιναν διαβεβαιώσεις για την ταχύτερη επίλυση του ζητήματος, οι επιβάτες τελικώς χρειάστηκε να αλλάξουν αεροπλάνο, με το οποίο τελικά ήρθαν στην Ελλάδα. Η διαδικασία ήταν ιδιαίτερα χρονοβόρα, καθώς έπρεπε να γίνει η μεταφορά τόσο των επιβατών, όσο και των αποσκευών, στις οποίες έπρεπε να αλλαχθούν οι ετικέτες.

Το αεροπλάνο προσγειώθηκε με καθυστέρηση περίπου τεσσάρων ωρών, στις 1:15 μετά τα μεσάνυχτα, ενώ η άφιξή της είχε προγραμματιστεί για τις 21:20 μ.μ. και οι επιβάτες εγκατέλειπαν εμφανώς κουρασμένοι, λίγη ώρα μετά, την πύλη Α του αεροδρομίου.

Η αεροπορική εταιρεία έστειλε αμέσως email σε όλους τους επιβαίνοντες, τους οποίους και ενημέρωσε για τα δικαιώματά τους.