Μια νέα ψηφιακή υπηρεσία-στήριγμα στις επιχειρήσεις, ανεβάζει το επίπεδο της Τράπεζας Πειραιώς. Η διοίκηση της τράπεζας, μέσα από την υπηρεσία Piraeus4All, φιλοδοξεί να κάνει τη διαφορά για τους εταιρικούς πελάτες της και να προσελκύσει και άλλους, “πουλώντας” τον πρωτοποριακό χαρακτήρα της και τα αξιοσημείωτα περιθώρια εξοικονόμησης χρημάτων και χρόνου στις πληρωμές τους. Με πολύ απλό τρόπο, κάθε επιχείρηση θα συγκεντρώνει, θα συνδυάζει και θα εκτελεί μαζικά το σύνολο των καθημερινών της πληρωμών σε όλα τα επίπεδα. Σημαντικά άλματα για την τράπεζα, τα οποία αποτελούν μέρος του σχεδίου… απογείωσης!

Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Παρασκήνιο”