Ο επιτυχημένος σχεδιασμός του προγράμματος επιβράβευσης πελατών της LEROY MERLIN και τα αποτελέσματά του στις πωλήσεις και στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας, χάρισαν στην εταιρεία δύο «Loyalty awards».

Κατά την πρόσφατη ετήσια τελετή απονομής, ο ειδικός της ελληνικής retail αγοράς για θέματα ανακαίνισης και βελτίωσης κατοικίας απέσπασε το GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best in Loyalty & Engagement» των εταιρειών retail και το SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Promo Campaign/Contest for club members» για τις δράσεις του προγράμματος επιβράβευσης πελατών, LEROY MERIN CLUB.

Η LEROY MERLIN ξεχώρισε με την καμπάνια πιστότητας «3η και Τυχερή» με την οποία γιόρτασε τα 3 χρόνια λειτουργίας του LEROY MERLIN CLUB.  Με κύριο όχημά της τον αριθμό 3, η εταιρεία συνέδεσε την καμπάνια, με τις ενέργειες και  με τα προνόμια που έδινε στα μέλη της. Συγκεκριμένα, με μία σειρά προνομίων, μεταξύ άλλων τριπλασιασμό των πόντων που επιβραβεύονταν με κάθε αγορά, εβδομαδιαίους διαγωνισμούς με κλήρωση κάθε Τρίτη για τρεις τυχερούς κάθε εβδομάδα, με δωροεπιταγές και άλλες ενέργειες επιβράβευσης πιστότητας,  η καμπάνια κατόρθωσε μέσα σε ένα μήνα να σημειώσει σημαντικά αποτελέσματα τόσο σε επίπεδο αύξησης πωλήσεων όσο και ικανοποιημένων πελατών.

Για την επίτευξη της καμπάνιας, η οποία αποτελούνταν από δύο φάσεις, δημιουργήθηκε μηχανισμός που βασίστηκε στην ανάλυση δεδομένων για την εξατομικευμένη αγοραστική συμπεριφορά. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι πελάτες – μέλη λάμβαναν ενημερώσεις μέσα από διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας, που ανταποκρίνονταν στο προφίλ και στις ανάγκες τους. Στα αποτελέσματα, αξίζει να σημειωθεί η  αύξηση του τζίρου της εταιρείας στο στοχευμένο κοινό των ενεργειών, η σημαντική επιστροφή καθαρών κερδών, συγκριτικά με την αρχικό κόστος επένδυσης  ενώ στα μέλη του LEROY MERLIN CLUB έλαβαν ακόμη μεγαλύτερα προνόμια.

Η  Άννυ Καραχάλιου, Customer Relationship Management Business Leader – LEROY MERLIN Greece & Cyprus δήλωσε σχετικά: «H διπλή αυτή διάκριση είναι μια επιβεβαίωση πως η ομάδα της LEROY MERLIN βάζει για ακόμα μία φορά στο επίκεντρο τους καταναλωτές – μέλη του LEROY MERLIN CLUB , οι οποίοι μας εμπιστεύονται από την αρχή της λειτουργίας του. Συνεχίζουμε δυναμικά να ενισχύουμε τη σχέση μας με τους πελάτες – μέλη μας, αναπτύσσοντας τρόπους και μηχανισμούς που θα τους διευκολύνουν να πραγματοποιήσουν το σπίτι των ονείρων τους».

Τα «Loyalty Awards 2022», που πραγματοποιήθηκαν για 5η συνεχόμενη χρονιά, υποστηρίζονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών και υπό την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στόχος του θεσμού είναι να αναδείξει τις καλύτερες πρακτικές επιβράβευσης των πελατών, βραβεύοντας τις εταιρείες με τα κορυφαία προγράμματα πιστότητας της αγοράς.

Η LEROY MERLIN προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για την ανακαίνιση, την ανανέωση, την επισκευή, τη διακόσμηση και τη διαρρύθμιση της κατοικίας. Μέσω των εξειδικευμένων καταστημάτων της και του eshop της, παρέχει μεγάλη γκάμα ερασιτεχνικών ή επαγγελματικών λύσεων που καλύπτουν οικοδομικές, μονωτικές, επισκευαστικές, υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εργασίες, φωτισμό, ασφάλεια, διακόσμηση, θέρμανση, κηπουρική, projects ανακαίνισης μπάνιου, δαπέδων και κουζίνας και πολλές ακόμη λύσεις εξυπηρετώντας όλους όσους επιθυμούν να δημιουργήσουν μια ομορφότερη και πιο άνετη κατοικία.

Χάρη στην ευρεία γκάμα προϊόντων, στις ανταγωνιστικές τιμές, στην τεχνογνωσία της και στις εξειδικευμένες γνώσεις των ανθρώπων της, προσφέρει πάντα ολοκληρωμένες λύσεις από την επιλογή των προϊόντων ως και στην εγκατάστασή τους, ενώ έχει κερδίσει επάξια τον τίτλο του ειδικού στην ανακαίνιση και βελτίωση της κατοικίας, φιλοξενώντας κάτω από την ίδια στέγη 14 διαφορετικά τμήματα. Τα τελευταία χρόνια η LEROY MERLIN υλοποιεί ένα ευρύ φάσμα ενεργειών με έμφαση στην υποστήριξη της κοινωνίας, επιστρατεύοντας τις δυνάμεις της #giakalo με πολλαπλές δράσεις σε 6 τομείς: Περιβάλλον, Παιδί, Κοινωνία, Μέλλον, Ομάδα, Υγεία. Η LEROY MERLIN δραστηριοποιείται στη χώρα μας από το 2005 και είναι μέλος ενός τεράστιου δικτύου 26 επιχειρήσεων με  900 σημεία πώλησης σε 13 χώρες του γαλλικού Ομίλου Adeο που κατέχει την 1η θέση στην Ευρώπη και την 3η παγκοσμίως στην αγορά της βελτίωσης της κατοικίας».