Με δώρα ένα ποδήλατο κι ένα κράνος, του Αναπληρωτή υπουργού Αθλητισμού Γ. Βρούτση στον Δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα, επισφραγίστηκε η συνεργασία Υπουργείου Αθλητισμού και Δήμου Αθήνας για την φετινή διοργάνωση του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2024, που θα ξεκινήσει από την Θεσσαλονίκη στις 15 Μαΐου και θα ολοκληρωθεί στην Αθήνα, με εκκίνηση στην Ακρόπολη και τερματισμό στο Καλλιμάρμαρο στις 19 Μαΐου.

«Καλωσορίζω τον Δήμαρχο Αθήνας Χάρη Δούκα ως θεσμικό συνδιοργανωτή της τεράστιας εμβέλειας διοργάνωσης, ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικό Γύρο Ελλάδας με ένα συμβολικό δώρο, ένα ποδήλατο και φυσικά το απαραίτητο κράνος, καθώς προτεραιότητές μας είναι η βιώσιμη ανάπτυξη και η οδική ασφάλεια.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του Γύρου ο αγώνας θα ενώσει τα δυο μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας, ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη και τερματίζοντας στην Αθήνα, αφού ενδιάμεσα διασχίσει από βορρά προς νότο τη “ραχοκοκαλιά” της χώρας.

Η Κατερίνη, η Καρδίτσα, το Καρπενήσι, η Σπερχειάδα και η Χαλκίδα θα είναι οι ενδιάμεσοι σταθμοί, με το “βασιλικό” ετάπ (17/5) που θα τερματίσει στο Βελούχι (1.852 μ.) να δεσπόζει σε όλη τη διοργάνωση.

Θέλουμε η διοργάνωση να πετύχει για πολλούς εθνικούς λόγους: αθλητικούς, τουριστικούς, πολιτιστικούς, εξωστρέφειας, ενδυναμώνοντας οικονομικά και τις τοπικές κοινωνίες» ανέφερε ο κ. Βρούτσης.

Ο Χάρης Δούκας επισήμανε μεταξύ άλλων: “Είναι πολύ μεγάλη μου χαρά που συμμετέχουμε κι εμείς, ως δήμος Αθηναίων, σε αυτήν την πολύ σπουδαία διοργάνωση, τον ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικό Γύρο Ελλάδας 2024. Θεωρούμε ότι το μεγάλο αυτό αθλητικό γεγονός αποτελεί μια σπουδαία αναβάθμιση για την χώρα μας και είναι μεγάλη τιμή να καταλήγει στην πόλη μας, την Αθήνα”.

Ο ΔΕΗ Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας 2024 θα κορυφωθεί την τελευταία ημέρα του (Κυριακή, 19/5), σε μια από κάθε άποψη μαγική διαδρομή, που θα εκκινήσει από την Ακρόπολη, θα κατευθυνθεί στην «Αθηναϊκή Ριβιέρα» και θα επιστρέψει με ένα “σιρκουί” στο κέντρο της πόλης, για να τερματίσει στο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Οι συνεχείς εναλλαγές εικόνων από την πολιτιστική κληρονομιά και τη σύγχρονη Αθήνα, να ταξιδεψουν σε εκατομμύρια τηλεοπτικές οθόνες σε όλο τον κόσμο, διαφημίζοντας τόσο τον αγώνα, όσο και ολόκληρη τη χώρα ως τουριστικό προορισμό.