Χωρίς καλό αποτέλεσμα ο Ιούλιος
Απογοητευτική ήταν η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα της Θεσσαλονίκης τον Ιούλιο, παρότι πριν από την επίσημη έναρξη των θερινών εκπτώσεων στις 08/07, οι επαγγελματίες είχαν προχωρήσει και σε προσφορές ούτως ώστε να ενισχύσουν την πελατεία τους.
Οι καταστηματάρχες της πόλης έκαναν γενναίες εκπτώσεις ακόμη και στις νέες κολεξιόν, με τις τελικές τιμές να είναι μέχρι και 70% πιο χαμηλές σε κάποια προϊόντα, ωστόσο το αποτέλεσμα δεν ήταν το επιθυμητό. Η αναδουλειά του Ιουλίου έρχεται να προστεθεί σε ένα ανησυχητικό σερί μειωμένης κίνησης στο λιανεμπόριο της πόλης, το οποίο έχει πληγεί σημαντικά από την οικονομική κρίση και την περίοδο της πανδημίας, με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελή Φιλιππίδη να υπογραμμίζει στην Karfitsa ότι η τσέπη του καταναλωτή δεν αντέχει έξοδα πέραν των αναγκαίων.
Δεν κατάφερε να δώσει το «φιλί της ζωής» ο τουρισμός
Η τουριστική κίνηση της Θεσσαλονίκης μάλιστα δεν μπόρεσε να δώσει το «φιλί της ζωής» στο λιανεμπόριο που ασθμαίνει. «Αν πούμε ότι βοήθησαν οι τουρίστες θα πούμε ψέματα. Τους βλέπουμε να κάνουν βόλτα στην αγορά αλλά είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που ψωνίζουν», σύμφωνα με τον κ. Φιλιππίδη.
Πλήγμα για την τοπική αγορά αποτελεί το μερίδιο που λαμβάνουν οι μεγάλες αλυσίδες και οι πολυεθνικές, ωστόσο ακόμη και σε αυτά τα καταστήματα, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΣΘ, παρατηρείται πτώση στην κίνηση. Την ίδια ώρα μέρος του ήδη μειωμένου τζίρου λαμβάνει το διαδικτυακό εμπόριο.
SOS για μέτρα ενίσχυσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Ο κ. Φιλιππίδης μέσω της Karfitsa εκπέμπει SOS, ζητώντας να ληφθούν μέτρα από την κυβέρνηση για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Σημειώνεται πως οι θερινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι και τις 31/08.