Με τη βοήθεια προηγμένων αλγόριθμων και τεχνητής νοημοσύνης
Στο μικροσκόπιο της εφορίας έχουν μπει οι influencers αυτοκινήτου, με την ΑΑΔΕ να εντατικοποιεί τους ελέγχους αξιοποιώντας προηγμένους αλγόριθμους και τεχνητή νοημοσύνη.
Βασικός στόχος είναι το μπλοκάρισμα της απόκρυψης εσόδων από διαφημίσεις που προβάλλονται στα social
media. Όσοι influencers αυτοκινήτου έχουν έντονη δραστηριότητα στο Instagram, στο TikTok και λιγότερο στο Facebook θα «σκαναριστούν» από την ειδική υπηρεσία που έχει συσταθεί από την ΑΑΔΕ, προκειμένου να διαπιστωθεί αν έχουν κάνει έναρξη επαγγέλματος και αν δηλώνουν τα έσοδα που λαμβάνουν από εταιρείες για να διαφημίζουν τα μοντέλα ή τις υπηρεσίες τους.
Η «ταρίφα» για κάθε βίντεο με την οποία παρουσιάζουν ένα μοντέλο ή υπηρεσίες διαμορφώνεται ανάλογα με τον αριθμό των followers που έχει ο κάτοχος του λογαριασμού, τον αριθμό των «likes» και των «views» που λαμβάνει, ενώ σύμφωνα με καταγγελίες που υπάρχουν στην ΑΑΔΕ, το αρχικό ποσό ανάρτησης βίντεο από influencers με χιλιάδες ακολούθους ξεκινά από τις 10.000 ευρώ χωρίς να κόβονται τα νόμιμα φορολογικά παραστατικά.