Πότε ξεκινά η πιλοτική 24ωρη λειτουργεία και ποιοι αντιδρούν
Από το Σάββατο 5 Ιουλίου τίθεται σε εφαρμογή η 24ωρη λειτουργία του μετρό, του τραμ και επιλεγμένων γραμμών λεωφορείων για κάθε Σαββατοκύριακο.
Η απόφαση εντάσσεται σε μια πιλοτική πρωτοβουλία με στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και τη μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων, ιδιαίτερα κατά τις νυχτερινές ώρες των θερινών μηνών.
Όπως είχε πει και από το βήμα της Βουλής ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, «θέλουμε να στείλουμε ένα μήνυμα στους γονείς τους, ότι τα παιδιά τους θα γυρίσουν με ασφάλεια».
Οι πολίτες μπορεί να υποδέχονται με χαρά την είδηση όχι όμως και οι εργαζόμενοι.
Οι εργαζόμενοι στο Μετρό εκφράζουν την αντίθεσή τους στην 24ωρη λειτουργία του μέσου. Σε ανακοίνωσή του, το συνδικάτο σταθμαρχών «Πρώτη Γραμμή» υποστηρίζει πως θα δημιουργηθούν προβλήματα λόγω της ελλιπούς αστυνόμευσης του δικτύου, με αποτέλεσμα να καθίσταται ευάλωτο κατά τις ώρες αιχμής της παραβατικότητας. Επιπλέον, θέτουν στο τραπέζι και άλλα προβλήματα που αντιμετωπίζει το δίκτυο του Μετρό, όπως η μεγάλη ηλικία των συρμών που φτάνει τα 25 χρόνια, η έλλειψη συρμών και η μεγάλη συχνότητα βλαβών, καθώς και οι αστοχίες που αντιμετωπίζει το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Παράλληλα αναφέρονται στην προβληματική εξυπηρέτηση των τουριστών και στην εισιτηριοδιαφυγή η οποία αυξάνεται κατά τις νυχτερινές ώρες.
Τον περασμένο μήνα, το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής είχε αναφερθεί στο πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού το οποίο ζητά λύση πριν την 24ωρη λειτουργία, ενώ και το Σωματείο Εργαζομένων Τραμ με ανοικτή επιστολή του είχε παραθέσει επιχειρήματα κατά του συγκεκριμένου μέτρου.