Με τη χρυσή διάκριση στα φετινά Marketing Achievement Awards, επιβραβεύεται το πλάνο επικοινωνίας και η στρατηγική marketing της εταιρείας για το νέο MEGA ΑΒ κατάστημα στο Μαρούσι

Το νέο υπερσύγχρονο κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος στο Μαρούσι διακρίθηκε για το πλάνο επικοινωνίας και τη στρατηγική marketing, τα οποία υλοποιήθηκαν από την εταιρεία, στα φετινά Marketing Achievement Awards, λαμβάνοντας Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best Marketing Achievement in Retail.

Όταν ακούμε ΑΒ, πάντα περιμένουμε κάτι καλό. Και το καλό ήρθε στις 30 Νοεμβρίου 2023 όταν και η ΑΒ Βασιλόπουλος εγκαινίασε το νέο, σύγχρονο κατάστημα 2.800 τ.μ. στο Μαρούσι, σε ένα ενιαίο επίπεδο με φρέσκια αισθητική και καινούργια τμήματα με μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων και ψηφιακές υπηρεσίες, στοχεύοντας να συνθέσει μία μοναδική αγοραστική εμπειρία για κάθε πελάτη.

Το MEGA AB, το οποίο έφερε μια νέα εποχή στον σχεδιασμό & το branding των καταστημάτων, βρίσκεται σε ένα πολυσύχναστο σημείο της πόλης και σχεδιάστηκε με βάση τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής της εταιρείας, που εστιάζουν στο καλό για την Υγεία και τον Πλανήτη, καλό για τον Τόπο, καλό για να Κερδίζει ο καταναλωτής με πολλούς τρόπους, εύκολα και γρήγορα, αναπτύσσοντας τα εξής τμήματα:

  • Sushi Bar για τους λάτρεις της ιαπωνικής κουζίνας
  • Η Λαϊκή, που αποτελεί το οπωροπωλείο στην είσοδο του καταστήματος για φρέσκα φρούτα και λαχανικά
  • Tο Κρεοπωλείο για διαλεχτές κοπές και το Ψαράδικο για ψάρια ημέρας
  • Ο Φούρνος & το Grab n’ Go, που διαθέτει φρέσκιες και απολαυστικές λύσεις που ταιριάζουν σε κάθε στιγμή της ημέρας
  • Αρμονία, με ανανεωμένη εμφάνιση, που προσφέρει πάνω από 1.700 βιολογικά προϊόντα, σε μεγάλη ποικιλία
  • Το Κελάρι, ένας χώρος ιδιαίτερος και ατμοσφαιρικός, που ταξιδεύει τον επισκέπτη στους πιο ξεχωριστούς αμπελώνες από κάθε γωνιά του κόσμου

Παράλληλα, διαθέτει μεγάλη ποικιλία σε αποκλειστικά προϊόντα και νέες καινοτόμες μάρκες που προσφέρει η ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως η Nature’s Promise, η Perla, η Delicata, που υποστηρίζουν την  προστασία του πλανήτη, ώστε να είναι βιώσιμος για τις γενιές που έρχονται, και η σειρά προϊόντων «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη», ώστε όλοι οι πελάτες της ΑΒ να έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν μια μεγάλη ποικιλία από ολόφρεσκα τοπικά προϊόντα από κάθε σημείο της Ελλάδας.

Επιπλέον, η εταιρεία, πλήρως εναρμονισμένη με τις απαιτήσεις της εποχής, φρόντισε ώστε το κατάστημα να διαθέτει ψηφιακές εφαρμογές για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επισκέπτη, όπως 6 αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης που προβάλλουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της ΑΒ, κιόσκια για σειρά προτεραιότητας στα τμήματα service για την εξοικονόμηση χρόνου, κιόσκια με πληροφορίες και συνταγές για τα προϊόντα συγκεκριμένων τμημάτων και υπηρεσίες Delivery ΑΒ collect για την άμεση παραλαβή προϊόντων χωρίς αναμονή. Επίσης, το κατάστημα έχει ένα εξωτερικό και ένα υπόγειο parking 220 θέσεων συνολικά, ενώ διαθέτει και θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε το τελευταίο διάστημα στην ανακαίνιση δύο ακόμη καταστημάτων της: του MEGA AB στο Ελληνικό και του MEGA AB στην Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Οι πρωτοβουλίες αυτές υιοθέτησαν τον νέο σχεδιασμό της εταιρείας, αναδεικνύοντας περαιτέρω τις κατηγορίες, τα καινοτόμα προϊόντα και τα ιδιαίτερα σημεία ενδιαφέροντος, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα ανοιχτής αγοράς και αναβαθμίζοντας περαιτέρω την αγοραστική εμπειρία.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, έχοντας πάντα στο επίκεντρο της στρατηγικής της τη βιώσιμη ανάπτυξη, συνεχίζει να υλοποιεί πρωτοβουλίες που προάγουν την καινοτομία και την ποιότητα, στοχεύοντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Λίγα λόγια τον θεσμό:

Ο θεσμός Marketing Achievement Awards έχει στόχο να αναδείξει τον κομβικό ρόλο του Marketing στην επιχειρηματική ανάπτυξη και να επιβραβεύσει εταιρείες και στελέχη που διακρίνονται για τη στρατηγική σκέψη, την καινοτόμο δράση και την αποτελεσματικότητά τους σε κάθε κλάδο ή αγορά. Μέσα από τη διαδικασία αξιολόγησης, οι εταιρείες / οργανισμοί / φορείς λαμβάνουν χρήσιμο feedback από τους ειδικούς για τη χρονιά που πέρασε και εντοπίζουν τη θέση τους σε σύγκριση με τους peers τους στην αγορά που δραστηριοποιούνται. Στόχος της αξιολόγησης και της επιβράβευσης είναι η διαρκής βελτίωση του επιχειρηματικού τοπίου συνολικά στην Ελλάδα.