Τα κρυφά ραντεβού με επιχειρηματικά κέντρα για συγχώνευση με το ΠΑΣΟΚ
Εδώ και πολλά χρόνια, στο περιθώριο της πολιτικής σκακιέρας εξυφαίνεται ένα σχέδιο γύρω από τον έλεγχο της Κεντροαριστεράς από συγκεκριμένα επιχειρηματικά και εκδοτικά κέντρα και παράκεντρα, που κινούν τα νήματα στο σκοτάδι και στο παρασκήνιο. Τελικός στόχος είναι η συγκόλληση του ΣΥΡΙΖΑ με το ΠΑΣΟΚ και η δημιουργία ενός νέου πολιτικού φορέα που να μπορέσει να ρίξει τη ΝΔ και συγκεκριμένα να αποκαθηλώσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Είναι το αποκαλούμενο «αντι-Μητσοτάκης μέτωπο», που αποτελεί για (ευνόητους λόγους) διακαή πόθο της οικονομικής ελίτ.
Όπως έχει αποδειχθεί, η παρουσία του κ. Μητσοτάκη είναι εμπόδιο στα σχέδια αρκετών… κάτι που έχει φανεί και από τις σφοδρές επιθέσεις που δέχονται κατά καιρούς ο πρωθυπουργός και η οικογένειά του από συγκεκριμένα εκδοτικά κέντρα. Όπως σημειώνει η εφημερίδα «Political» σχέδιο του γάμου ΣΥΡΙΖΑ – ΠΑΣΟΚ «τρέχει» ήδη από την περίοδο που αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ήταν ο Αλέξης Τσίπρας με «βοηθό» τον Νίκο Ανδρουλάκη…
Όμως οι σχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ με τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα πάνε πολύ πιο πίσω, ήδη από τη διακυβέρνηση του 2015, όταν ο Αλ.Τσίπρας και το alter ego του, ο Νίκος Παππάς, ήθελαν να ανακατέψουν την τράπουλα στα media και στην οικονομική πιάτσα «ξηλώνοντας» κάποιους από τους παλιούς παίκτες (βλέπε Μπόμπολας και Ψυχάρης) και στήνοντας μια νέα «διαπλοκή» με βοσκοτόπια, νέες τηλεοπτικές άδειες και συριζοκάναλα που να βρίσκονται κοντά στην Κουμουνδούρου.
Το δίδυμο Τσίπρας – Ανδρουλάκης όχι μόνο δεν κατάφερε να φέρει τα δύο μαγαζιά εις σάρκα μίαν, αλλά και οι δυο τους συνετρίβησαν σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις, παρά τη στήριξη που τους παρείχαν τα συμφέροντα.
Το σχέδιο της διαβόητης «προοδευτικής διακυβέρνησης» που διακινούσαν Τσίπρας και Ανδρουλάκης με τις ευλογίες της εγχώριας διαπλοκής δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Έμεινε μόνο ως δεύτερο συνθετικό της ονομασίας του
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
Αργότερα η διαπλοκή, όταν ο Τσίπρας πήρε τον δρόμο της αποχώρησης, επιχείρησε να στηρίξει την Έφη Αχτσιόγλου και τον Ευκλείδη Τσακαλώτο. Γρήγορα όμως τους εγκατέλειψαν, όταν είδαν ότι δεν συγκινούν τα πλήθη της Αριστεράς ούτε του ΠΑΣΟΚ. Στο ίδιο κάδρο παρέμενε σταθερός παίκτης ο Νίκος Ανδρουλάκης, αν και η δυναμική του δεν ικανοποιούσε το «σύστημα». Αίφνης η ελίτ ανακάλυψε τον εισαγόμενο νεαρό λαϊκιστή από το Μαϊάμι και έπαιξε τα ρέστα της πάνω του. Όλα τα φώτα, όλα τα κανάλια, τα ραδιόφωνα και οι εφημερίδες
πάνω στον influencer Στέφανο. Την τελευταία ελπίδα της εγχώριας διαπλοκής για την ανασυγκρότηση και τον έλεγχο της «Φρανκενστάιν Κεντροαριστεράς».
Ο Κασσελάκης κι αυτός με τη σειρά του αποδείχθηκε «κουτσό άλογο» που όχι μόνο βύθισε την Κεντροαριστερά σε μονοψήφια ποσοστά, αλλά υποβάθμισε και εξευτέλισε συνολικά την παρουσία της Αριστεράς στην Ελλάδα.
Το σενάριο της νέας τερατογένεσης
Το τελευταίο χρονικό διάστημα, η επιχειρηματική ελίτ είναι σαφώς απογοητευμένη από τις ηγεσίες της Κουμουνδούρου και της Χαριλάου Τρικούπη, αλλά δεν το βάζει κάτω… Η πολιτική σκακιέρα μοιάζει με κινούμενη άμμο, το τοπίο είναι θολό, αλλά ο στόχος παραμένει ίδιος και οι υπόγειες συνεννοήσεις έχουν «χτυπήσει» κόκκινο. Τα δύο κόμματα της αντιπολίτευσης οδηγούνται τώρα σε εσωτερικές κάλπες, προκειμένου να προκύψει ένα νέο δίδυμο που θα μπορέσει να υλοποιήσει το σχέδιο της πολυπόθητης συνένωσης έστω και με τη μορφή τερατογένεσης, με συγκεκριμένο αρχηγό τον οποίο φροντίζουν να «φωτογραφίζουν» καθημερινά με αφιερώματα και δημοσκοπήσεις. Η επιχείρηση ολικής επαναφοράς του Τσίπρα είναι κάτι παραπάνω
από εξόφθαλμη.
Το ενδιαφέρον των καναλαρχών και των ιδιοκτητών μέσων ενημέρωσης για ένα κόμμα που οδεύει στο 3% και για ένα άλλο που είναι κολλημένο στο 10% είναι πρωτοφανές και ανεξήγητο!
Τέτοια πρεμούρα για το ποιος θα είναι πρόεδρος του 3% και ποιος θα είναι αρχηγός του 11% δεν έχει παρατηρηθεί στη Μεταπολίτευση. Από την άλλη μεριά, τόσο οι δελφίνοι της Κουμουνδούρου, όσο και της
Χαριλάου Τρικούπη έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου επαφών με μεγαλοπαράγοντες.
Κρυφά ραντεβού με επιχειρηματίες, υποσχέσεις, μυστικά deals, σχεδιασμοί νέων κομμάτων, δημιουργία γραφείων, rebranding, βόλεμα συμβούλων και κολλητών στα μεγάλα κανάλια, στημένες προσωπογραφίες και αφιερώματα.
Ένα new game in town, με στόχο να πέσει ο Μητσοτάκης με οποιοδήποτε μέσο και με οποιοδήποτε κόστος. Αν χρειαστεί, είναι έτοιμοι να συμμαχήσουν και με τον διάβολο. Μόνο που άπαντες υπολογίζουν χωρίς τον…ξενοδόχο που δεν είναι άλλος από τον ελληνικό λαό, ο οποίος παίρνει τις τελικές αποφάσεις.